איך לגרום לבחורה לשים לב אליי

אם חשבת עד היום שגבר יכול וצריך מיד להתחיל עם כל בחורה שמוצאת חן בעיניו – הגיע הזמן שתגלה שזה קצת יותר מורכב. יש לך רק הזדמנות אחת להשאיר רושם ראשוני מצוין, לעורר בה עניין ולגרום לה לשים לב אלייך ולהתחיל להתעניין בך עוד לפני שבכלל פנית אליה. גבר שיודע איך לגרום לבחורה לשים לב אליו לא צריך לדעת איך להתחיל עם בחורות, בחורות מתחילות איתו בכל מקום. אתה תלמד עכשיו את השיטה שתעזור לך להשיג את הבחורות הכי יפות בכל מקום ולהיות גבר שנשים נמשכות אליו ומפלרטטות איתו.

איך למשוך בחורה?

1.    לבוש מסודר ומחמיא (ג'ינס וטישירט במידה שלך יספיקו)

2.    ריח טוב

3.    צניעות

4.    כריזמה

5.    ביטחון עצמי

אתה רוצה אותה? אל תתאמץ כל כך להרשים אותה

ברגע שגבר פוגע בחורה שהוא נמשך אליה הוא מתחיל באופן טבעי ואוטומטי להתחיל להסכים איתה, לרצות אותה ובמקום מסוים להיכנע. תגובה לא נכונה שלך תגרום לה לחשוב כבר לאחר כמה דקות שאתה בכיס הקטן שלה, היא בטוחה שאתה כבר שלה ומאבדת עניין. הדחף שלך להסכים עם כל מה שהיא אומרת או רוצה הרסני ביותר. אסור לגבר להראות שהוא מאוד מתלהב ממישהי, נשים מיד קולטות את זה, מגדירות את הגבר הזה כחלש ותלותי ומיד פוסלות אותו.

נשים באופן טבעי מחפשות גברים חזקים שמסוגלים להגן עליהן, לדאוג להן ולהוביל. זה ממש לא אומר שאתה צריך לעבור לגור בחדר כושר, זה כן אומר שאתה צריך למצוא את הדרך לשדר לה עוצמה וגבריות. אל תהפוך מיד למעריץ שלה, אל תהיה אובססיבי, תן לה להתגעגע אלייך, תן לה להיות סקרנית, נשים לא מחפשות גבר כלבלב.

טריק מנצח שתמיד עובד על בחורות

התחלתם שיחה ביוזמה שלה או שלך, היא אמרה לך משהו, הכדור במגרש שלך והיא מחכה לתגובה שלך. אתה עוצר את עצמך ולא מגיב למשך 5 שניות. אתה פשוט שותק במשך 5 שניות בלי לחייך וללא הבעת פנים. אחרי 5 שניות תענה ותמשיך את השיחה כאילו כלום לא קרה. תשלב את השתיקות האלו מספר פעמים בשיחה ותגלה את הקסם. בקלי קלות אתה הופך בעיניה לגבר מסתורי, מעניין, גברי ומאוד מאוד סקסי.

מיד כשבחורה שמה לב שהיא לא מצליחה להוציא בקלות תגובות מגבר היא מבינה שיש מולה גבר איכותי ומתחילה להילחם עליו. היא רוצה לכבוש אותו, לגרום לו לרצות אותה. אותה בחורה שרגילה שכל הגברים תמיד רוצים אותה מגלה שהקסם שלה לא עובד עלייך, היא מבולבלת כי מצד אחד אתה מביע עניין ומצד שני לא מתחנף אליה. היא חייבת להוכיח לעצמה שהיא יכולה להשיג אותך.

איך לגרום לבחורה להתחיל עם גבר?

אם אתה רוצה שבחורות יתחילו איתך אתה צריך לעורר בהן עניין. תופתע לגלות שבחורות מחפשות דווקא את הגבר השקט יותר. רוב הבחורות לא ינסו להתחיל עם גבר שעושה הרבה רעש ומתחיל עם כולן. אם אתה רוצה שבחורה תתחיל איתך אתה צריך לתת לה הזדמנות. תתרחק מעט מהחברים שלך ותשב לכמה דקות במיקום שקט יותר, היא תקלוט את ההזדמנות לדבר איתך ותיגש אלייך. לרוב הבחורות אין את האומץ לגשת להתחיל עם גבר כשהוא מוקף בחברים.

שמת לב שמישהי מסתכלת עלייך? אחד החברים שלך שם לב שיש מישהי חמודה שמסתכלת עלייך? חפש את המבט שלה וסמן לה עם הראש שהיא מוזמנת לבוא לדבר איתך. תפרגן לה על האומץ להתחיל איתך, זה לא פשוט.

 

Scroll to Top