שפת גוף בדייט

יכולת קריאת שפת גוף בדייט היא הדבר הקרוב ביותר לקריאת מחשבות. כולנו היינו רוצים לדעת מה אחרים חושבים עלינו ומה הם מתכננים לעשות. במחשבה שנייה אני לא בטוחה האם יכולת קריאת מחשבות תורמת להצלחה של דייטים או הופכת אותם לאסון. יכולת בסיסית לקרוא שפת גוף של אחרים ולשלוט במסרים ששפת הגוף שלנו מעבירה צפויה לשפר את יכולות התקשורת. אם תדעו לקרוא שפת גוף יהיה לכם יותר ביטחון, תצליחו לקבל החלטות נכונות ובעיקר, תפרשו נכון מסרים של אחרים.

מה המשמעות של החיוך שלה? האם היא נמשכת אליי? האם הוא רוצה אותי? למה היא נוגעת ביד? מה הפירוש של תנועות הידיים שלו? אם חשוב לכם להצליח בדייטים ובחיים חשוב שתדעו לקרוא שפת גוף של אחרים ולהעביר את המסרים הנכונים בשפת הגוף שלכם.

שפת גוף דייט ראשון

מה זה שפת גוף?

  1. יציבה
  2. הבעות פנים
  3. תנועות ידיים
  4. תנועות רגליים
  5. טון דיבור
  6. מחוות

שימוש נכון בשפת גוף מגדיל באופן משמעותי את הסיכויים לדייט מוצלח. במצבים בהם המסרים ששפת הגוף שלנו מעבירה אינם זהים ואף סותרים את המסרים המילוליים, אלו שמולנו מקבלים מסר לא ברור, מתבלבלים ונוטים לחשוב שאנחנו לא מעוניינים. אנשים ברובם אינם מודעים לשפת הגוף שלהם. תהיו אתם חכמים יותר ואל תוותרו על הכוח שיש לשפת הגוף שלכם. אתם יכולים ללמוד איך להקרין ביטחון, לעורר עניין, להעביר מסרים מדויקים, לא לחשוף מידע, להקסים את כולם.

שפת גוף בדייט ראשון

דייט ראשון הוא בסך הכול שעה בה אתם נבחנים תחת זכוכית מגדלת. יושב מולכם אדם זר ומעריך את המראה החיצוני שלכם, את תכונות האופי, את השאיפות, את הבחירות שלכם בחיים וכן הלאה. אנחנו שואפים תמיד לשמור על אווירה קלילה בדייט ולא להגיע עם ציפיות. בכל זאת, דייטים ראשונים מלחיצים, ככל שאנחנו יותר מעוניינים בה/בו רמת הלחץ עולה. יכולת לפענח שפת גוף תסייע לנו לקבל החלטות נכונות, להעביר מסרים ולקרוא מסרים.

איפה כדאי להתיישב בדייט ראשון?

אם תשבו זה מול זה בדייט ראשון תהיה אווירה של ראיון עבודה. התיישבו זה לצד זה ותיהנו מאווירה נעימה, פחות מלחיצה, פחות רשמית וגם מתחושה של קירבה ואינטימיות. האפשרות היחידה היא לשבת זה מול זה? סומכים עליכם שתצליחו לייצור את האווירה הנכונה לדייט בלי תחושה של ראיון עבודה. הדייט שלכם מעדיף לשבת מולכם? יכול להיות שישיבה לצדכם אינטימית מידי. 

איך אדע האם הוא / היא מעוניינים ופתוחים להיכרות?

שפת גוף פתוחה מתבטאת בישיבה יציבה ונינוחה, כתפיים ישרות (ישיבה זקופה ולא כפופה). אם הוא או היא יושבים עם התיק על הברכיים או עם המעיל על הברכיים הם משדרים מסר של אי נוחות, סגירות. הישענות לאחור אל הכיסא מבטאת רצון להתרחק וצורך במרחב (קחו צעד אחורה). שימו לב האם ההליכה של הדייט שלכם משוחררת או מתוחה ועצורה. אם הוא / היא נשענים קדימה אליכם – אתם מעניינים אותם. הטייה ל הראש קלות לצד ימין מעידה גם כן על עניין. אצל נשים נשיכה קלה של השפתיים או משחק בשיער מעידים על עניין ומשיכה. 

מה אומרות תנועות הידיים?

אם הדייט שלכם מניח את הידיים שלו על השולחן במרחק שמאפשר נגיעה – הוא מעוניין. במידה והוא מסתיר את הידיים, מרחיק אותן, משלב ידיים, מכניס ידיים לכיסים – הוא משדר חוסר עניין או צורך במרחק. יכול להיות שאתם מתקדמים מהר מידיי והוא זקוק לקצב איטי יותר בשביל לבנות אמון וקירבה. תנועות ידיים חוזרות ומהירות מעידות על עצבנות (יכול להיות שהוא מתרגש), נסו לייצור אווירה קלילה יותר.

שפת גוף של גבר

איך אפשר לדעת שגבר מעוניין?

אצל גברים חשוב להבדיל בין שפת גוף שמעידה על משיכה פיזית (מינית) לבין שפת גוף שמראה שהוא מתעניין בה ורוצה להכיר אותך. הבלטה של השרירים שלו והגדלת הפישוק ברגליים יעידו על משיכה מינית. אם הוא מחפש את המבט שלך, מתעניין בך, מקשיב, מחייך אלייך, לא שולח מבטים אל נשים אחרות – יש לך כאן גבר מעוניין.

שפת גוף של אישה

איך אפשר לדעת שאישה מעוניינת?

חיוך מפחית את הלחץ ויוצר קירבה. תהיו אתם חכמים יותר ותדעו להבדיל בין חיוכים אמיתיים לבין חיוכים מזויפים. חיוך אמיתי מאיר את הפנים, אתם תזהו חיוך אמיתי לפי המבט בעיניים. אם אישה מחייכת אליכם, מניחה את כפות הידיים שלה במרחק נגיעה, מסדרת את השיער והבגדים, מטה מעט את הראש לצד, מיישרת מבט, מבליטה את הצוואר, נושכת את השפתיים קלות. הטיה קלה של הראש לצד מסמלת חיבה, סוג של פלירטוט בלי מילים.

איך אפשר לדעת האם חיוך אמיתי?

חיוך אמיתי מאיר את העיניים. אלא אם הפרטנר שלכם הזריק הרבה בוטוקס או בדיוק עשה מתיחת פנים, חיוך אמיתי יגרום לקימוט של העיניים. אם אתם לא בטוחים האם החיוך אמיתי או לא העיניים מגלות את האמת.

הוא / היא מסדר/ת את הבגדים והשיער

אם הדייט שלכם נוגע בשיער או בבגדים שלו במטרה לסדר אותם ולסלק כתמים מדומים – אתם יכולים להיות מרוצים. הניסיון לשפר את המראה החיצוני מסגיר את המשיכה שלהם כלפיכם, הדייט שלכם מנסה להיראות אטרקטיבי יותר, הוא נמשך אליכם.

מה מגלות לנו העיניים?

המלצנו לכם לשבת זה לצד זה ולא זה מול זה בשביל להפחית את הלחץ ולייצור אווירה נעימה, רגועה ואינטימית יותר. קשר עין הוא כלי נהדר לחשיפת הכוונות והמצב הרגשי של הדייט שלכם. אם שמתם לב שהוא מחפש את המבט שלכם ולא נרתע מקשר עין – זה סימן טוב. הימנעות מקשר עין מעידה על לחץ או ניסיון להסתיר משהו. חשוב להקפיד שלא להגזים עם קשר עין, ייתכן ושעה שלמה בה אתם מביטים זה אל תוך עיניו של זה מכבידה ללא קשר למשיכה אליכם.

העיניים של הדייט שלכם משוטטות למקומות אחרים? אתה מרגיש שהיא מתחמקת מהמבט שלך? הוא מסתכל על בחורות אחרות? זה סימן לא טוב.

לחץ דייט ראשון

שפת גוף בדייט : לחץ!

מבט קפוא, הימנעות מקשר עין, דיבור מבולבל, חריקת שיניים, הסמקה, לסת קפואה, צוואר נוקשה, הוא / היא נמצאים בלחץ! זאת ההזדמנות שלכם לפתח שיחה קלילה, להרגיע את האווירה, לחייך. שמתם לב שהדייט שלכם מתרגש ולחוץ? תשאלו מה יעזור לו להירגע. 

מגע דייט ראשון

איך לפרש מגע בדייט ראשון?

כבר בשלבים ראשונים של ההיכרות אפשר יהיה לבחון את העניין של הדייט שלכם באמצעות מגע חטוף. חשוב להדגיש שאין כוונה לנשיקה, חיבוק או כל מגע אינטימי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגעת נגיעה קלה וקצרה מאוד בכף היד (נגיעה כבדרך אגב) ולבחון את התגובה. אם הצד השני מעוניין הוא לא ירחיק מיד את כף ידו ואפילו יחזיר לכם עם יוזמת מגע משלו.

איך להראות לדייט שלכם שאתם מעוניינים?

אין שום סיבה שלא תראו לדייט שלכם שאתם נמשכים ומעוניינים. אם התיישבתם זה מול זו ויש ביניכם על השולחן נר, אגרטל עם פרח או כל דבר אחר הזיזו אותם לצד כך שלא יהיה שום דבר שיחצוץ ביניכם. נגיעה קלה (אפילו חטופה) בכף היד תהיה סימן ראשון. אם הצד השני אינו מרחיק מיד את היד ומגיב ברתיעה נראה שהמשיכה הדדית. חיוך, הקשבה, מבט ישיר לעיניים, אדיבות, אכפתיות, גינונים ג'נטלמנים, פתיחות.

רוב הגברים כבר יודעים שאם בחורה משחקת בשיער שלה או נוגעת בשפתיים שלה – זה אומר שהיא מעוניינת בדייט שני. אם הוא / היא נשענים קדימה או אליכם במטרה לצמצם את המרחק ביניכם – יש לכם סימן חיובי ביותר.

סימנים שהיא / הוא לא מעוניינים

ישיבה קפואה, מבטים אדישים, חוסר עניין, שילוב ידיים, הישענות אחורה, קימוט של המצח, התחמקות מקשר עין, עמידה סגורה עם רגליים צמודות, הנחת חפץ כלשהו ביניכם (מסמל רצון להפרדה), ידיים קפואות. רגע לפני שאתם נעלבים חשוב להדגיש שבמקרים רבים הדייט שלכם לא פנוי כרגע להיכרות. עדיף להיות כנים ולזהות חוסר התאמה כבר בדייט ראשון מאשר לגרור את עצמכם לקשר זוגי לא בריא.

מה ההליכה שלכם מגלה עליכם?

הדייט נגמר ואתם הולכים זה לצד זה, אם תדעו לקרוא נכון את הסימנים לא תהיו מופתעים. הליכה זה לצד זה כאשר שניכם שומרים על מרווח צר ואף אחד מכם לא מתרחק מיוזמתו – ההליכה של שניכם מעידה על רצון לקירבה. אם שמתם לב שהדייט שלכם הולך מאחור או מקדימה ומשתדל שלא להיות קרוב אליכם – הוא מסמל לכם שהוא לא מרגיש בנוח עם הסיטואציה. כאשר הדייט שלכם הולך בפער קדימה הסיכויים לדייט שני קטנים. שימו לב להליכה מתוחה ולחוצה וגם להליכה משוחררת ורגועה.

מותר להתעסק עם הטלפון בדייט?

התעסקות עם הטלפון בדייט

כאקט של נימוס בסיסי לא נתעסק עם הטלפון בדייט ראשון וגם לו בדייט שני (טעויות נפוצות בדייטים). אם אתם מחכים לשיחה או הודעה דחופה ציינו זאת והתנצלו מראש. אלא אם יש לכם סיבה טובה להשאיר את הטלפון מולכם, הכניסו אותו לתיק. הדייט שלכם מתעסק עם הטלפון שלו לעתים קרובות או זמן ממושך במהלך הדייט? זה סימן של חוסר עניין, לחץ, התמכרות לנייד. במידה ויש עוד סימנים של חוסר עניין תסיקו בעצמכם את המסקנה. הערתם לו / לה על ההתעסקות בטלפון במהלך הדייט והוא / היא בכל זאת לא מצליחים להניח את הטלפון? סיימו את הפגישה.

היכולת לקרוא שפת גוף ולדעת להעביר נכון מסרים באמצעות שפת הגוף שלכם היא יתרון גדול. שימו לב לשפת הגוף של האדם שמולכם ותדעו להגיב נכון. שפת הגוף מעבירה מסרים ללא מילים. אם לא נדע לשלוט נכון בשפת הגוף שלנו היא עשויה להסגיר אותנו. מודעות לשפת הגוף שלכם ושל אחרים משפרת את סיכויי ההצלחה שלכם בדייטים. 

Scroll to Top