איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם / איך להתחיל עם גבר באינסטגרם

במצב אידאלי שניכם מחפשים להכיר, אתם בדיוק הטעם אחד של השני, שניכם פנויים מבחינה רגשית ולשניכם יש עכשיו זמן פנוי. במציאות זה לא תמיד ככה, ההודעה שלכם נבלעת בתוך עשרות הודעות אחרות, אתם לא יודעים איך למשוך תשומת לב והרבה פעמים מוותרים מראש.

יש הבדל בין להתחיל עם בחורה באינסטרגם לבין להתחיל קשר באתר היכרויות או בטינדר. האינסטגרם הוא רשת חברתית, לא כל מי שפעיל/ה שם פנוי לזוגיות או מחפש זוגיות. אם מישהי מפרסם תמונות ופוסטים זה לא בהכרח אומר שהיא פנויה. כשאתה מתחיל עם בחורה באינסטגרם או שאת מתחילה עם גבר באינסטגרם – קחו בחשבון שהם לא בהכרח פנויים. אתם צריכים לכוון נכון את ההיכרות לתחום הרומנטי ולהימנע מטעויות מיותרות.

איך להכיר באינסטגרם

מה צריך בשביל להצליח להכיר באינסטגרם?

  1. פרופיל אינסטגרם מושקע עם תמונות מחמיאות
  2. פרופיל אינסטגרם שמציע סגנון חיים אטרקטיבי
  3. פרופיל אינסטגרם שמציג רמת חיים גבוהה
  4. תחום עניין משותף

אין לך פרופיל אינסטגרם מושקע? אתם בכלל לא פעילים באינסטגרם? יכול להיות שכדאי לכם לחפש מקום אחר להיכרויות. השקעה בפרופיל אינסטגרם יכולה לעזור לך להכיר. אם אתה פגשת מישהי בחוף הים או שאת פגשת מישהו במסיבה – החלפת פרטים של אינסטגרם תאפשר לכם לבחון אפשרות להמשך הקשר בקלילות וללא מחויבות.

התחלתם עם בחורה באינסטגרם? קחו בחשבון שהיא / הוא צפויים לבדוק היטב את הפרופיל שלכם. הפרופיל שלכם צריך לספר להם מי אתם ולהציג אתכם בצורה מושכת. על כן, לפני שאתם שולחים הודעות היכרות חשוב להשקיע בפרופיל מעניין ומרשים שמציג אתכם בדיוק כמו שאתם בתוספת כמה פילטרים.

איך להתחיל עם בחורה באינסטרגרם – משפטי פתיחה טובים

"טיילת ל_______, תמיד רציתי לנסוע לשם, כדאי?"

"הים הוא גם אחד המקומות האהובים עליי, יש לים קסם מיוחד גם בקיץ וגם בחורף, יצא לך ללכת לים בחורף?"

"מעניין שבחרת שייק פירות, הייתי בטוח שאת בחורה של בירה"

"ראיתי שאת אוהבת רכבות הרים, איפה צולמה התמונה?"

הודעות כמו : "היי" או "מה קורה?" לא ישיגו לך מענה כלשהו, היא אפילו לא תטרח לבחון את הפרופיל שלך, אתה חייב להיות הרבה יותר מעניין ומקורי. אתה יכול להרשות לעצמך הודעה כמו : "את מוצאת חן בעיני, אשמח להכיר" רק אם יש לך פרופיל אטרקטיבי במיוחד. ברוב המקרים היא לא תענה ובמעט המקרים בהם כן תקבלו תשובה, זה לא יחזיק יותר מכמה הודעות (היא תפסיק לענות אחרי 3-4 הודעות). איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם? בטח שלא באמצעות הודעות עם אופי מיני כמו : "יש לך תחת מושלם".

איך אינסטגרם עוזר לי להכיר?

איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם
  1. זירת היכרויות עם עשרות אלפי הזדמנויות בכל רחבי העולם
  2. שימור קשרים על אש קטנה
  3. שימור היכרויות ספונטניות (פגשת מישהי חמודה בפאב או בים? היא תיתן לך את האינסטגרם שלה בקלות, היום כבר לא מבקשים מבחורות מספר טלפון, מבקשים אינסטגרם).

אינסטגרם הוא מקום בו אתם יכולים לפגוש אלפי בחורות בכל יום מבלי לצאת מהבית. קשרי חברות וגם קשרים רומנטיים מתחילים היום ברשתות החברתיות. אם תדעו איך לעשות את זה נכון תצליחו באינסטגרם את כל מה שאתם מחפשים.

הכרת מישהי חמודה והיא בדיוק יוצאת עם מישהו? הכרת מישהו מושלם אבל את עדיין חושבת על האקס? אינסטגרם יאפשר לכם לשמור את הקשר על אש קטנה. תעקבו אחד אחרי השנייה באינסטגרם ויכול להיות שבעוד כמה חודשים יגיע הרגע לקדם את ההיכרות ולקבוע דייט.

אם אתם מחפשים להכיר, מחפשים דייטים ובאופן כללי מעוניינים להרחיב את המעגל החברתי – פרופיל אינסטגרם יכול לעזור לכם. זה לא קשה לתחזק פרופיל אינסטגרם מעניין, אחרי שלומדים את העקרונות הבסיסיים זה הופך קל ושגרתי. בכל יום יש לכם שפע של הזדמנויות להעלות פוסטים לאינסטגרם, אתם צריכים רק לדעת איך להסתכל על העולם שסביבכם בצורה אחרת.

כל דבר יכול להיות פוסט אינסטגרם מעניין ומיוחד, אתם יכולים לצלם את עצמכם בעבודה, לצלם את ספל הקפה של הבוקר, להעלות פוסט על הדרך לעבודה, לתעד את עצמכם בפקקים, לצלם את ארוחת הצהריים וגם לצלם סתם תמונה מסתורית של ידית הדלת.

איך לכתוב נכון תגובות באינסטגרם?

איך לנסח תגובות באינסטגרם

תגובה על פוסט היא דרך מצוינת ליצור קשר ראשוני. אתם בסך הכול צריכים לבחור את הפוסט הנכון לתגובה ואת המילים הנכונות. תגובה על המקום בו צולמה התמונה לגיטימית (אני רואה שאת אוהבת את איטליה).

עוד רעיון טוב יהיה תגובה על פעילות שהיא מבצעת לעתים קרובות (אימון כושר, ריצה, מסעדות, טיפוח, טיול עם הכלב). תגיבו על פוסט אחד או לכל היותר שניים. אם תגיבו על כל הפוסטים שהיא פירסמה אתם עלולים להיתפס כסטוקרים. בשום אופן אסור לכם לכתוב תגובות עם אופי מיני וגם לא תגובות מתחנפות (אין צורך שתכתבו לה בתגובות שהיא הבחורה הכי יפה בעולם או שיש לה תחת מושלם).

"היי, אני גיא ואני חייב להגיד לך שאת מהממת" – ממש לא!

הודעה כזאת תהיה טעות. אם שלחת לה כזאת הודעה נראה שאתה לא יודע איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם. בשום מצב לא כדאי להתחיל עם בחורה מיד במשפט הראשון ללא שיחה ראשונית. הפנייה הראשונה שלך אליה לא יכולה להיות דרישה להכיר. לפני שבחורה תשתף פעולה עם היכרות היא צריכה להרגיש שהיא יכולה לסמוך עלייך, היא צריכה להכיר אותך מעט. גבר לא יכול להבין את החשש המתמיד של הנשים, באופן טבעי אישה מתחילה כל תקשורת חדשה בהססנות, היא צריכה לגשש קצת ולוודא שאתה לא מסוכן. איך עושים את זה? מתחילים בעדינות עם כמה תגובות נחמדות, גישה חיובית וסמול טוק.

היא לא משתפת פעולה עם השיחה?

אם היא לא משתפת פעולה ומגיבה במילה או שתיים לכל הודעה שלך – זה סימן שלא הצלחת לסחוף אותה. אל תדאג, זה עדיין לא אבוד. גברים לא יודעים מה לעשות כשהם שמים לב שהבחורה מאבדת עניין, הם נלחצים ומנסים כצעד נואש לבקש את מספר הטלפון שלה דווקא ברגע הכי לא נכון. אם היא לא בטוחה שאתה מעניין אותה, זה לא הזמן לבקש ממנה מספר טלפון. אתה חייב לשקם את התדמית שלך בעיניה ולגרום לה לחשוב שאתה מסקרן, גברי ומושך. עדיף שלא לבקש ממנה מספר טלפון כל עוד אתה לא בטוח שהיא בעניין ואכן צפויה לתת לך את המספר.

משפט תגובה טוב למצב כזה יהיה : “תקשיבי את הרבה יותר קשוחה במציאות מאשר בפוסטים". המטרה שלך היא לייצור מתח מיני על מנת לעורר מחדש את התקשורת ואת העניין שלה בך. משפט תגובה כזה יגרום לה לחייך וזה מצוין בשבילך.

איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם 2 טעויות נפוצות

איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם - טעויות נפוצות
  1. התכתבות ארוכה מדי שמכניסה אותך למשבצת של ידיד
  2. אתה מפציץ אותה בהמון שאלות ויוצר תחושה של ראיון עבודה

באופן טבעי אתם רוצים לשאול הרבה שאלות בכדי לבחון התאמה ובכל זאת צריך להיזהר שלא לגרום לתחושה של ראיון עבודה. אם שמתם לב שאתם יורים שאלות והצד השני משיב בתשובות קצרות וענייניות – משהו לא בסדר בשיחה שלכם. שיחה עם אופי של ראיון עבודה תעניק לכם מידע אך לא תגרום להתפתחות של רגש או סקרנות. שימו לב לשאלות כמו : "למה לא היית בקשר זוגי הרבה זמן?", "מדוע לא היה לך אף פעם קשר ארוך/רציני?", "איזה סוג של קשר את/ה מחפש/ת?".

איך בחורות רוצות שיתחילו איתן באינסטגרם?

הדרך הטובה ביותר ללמוד איך להתחיל עם בחורה באינסטגרם היא לשאול בחורות אחרות מה הן אוהבות? מה מצליח? ובעיקר, מה לא כדאי לעשות? הבחורות ששאלנו הדגישו גם דברים טובים וגם טעויות של גברים שגורמות להן לא לענות.

איך להכיר באינסטגרם - מה כדאי לעשות?

  1. תראה לי שאתה מתעניין בי, בפרופיל שלי ובמה שיש לי להגיד
  2. הודעה מעניינת ומקורית
  3. הודעה שמתייחסת לפרט שהיא כתבה בפרופיל או בפוסט
  4. תמצא את הדרך לבלוט בין כל ההודעות שאני מקבלת, אפשר לבלוט עם הודעה מקורית, הומור, פרופיל מושקע
  5. תצחיק

איך להכיר באינסטגרם - מה אסור לעשות?

  1. אל תשלחו הודעה "היי" ותצפה ממנה לענות ולפתח בעצמה את הקשר
  2. אל תצטט לי שירים או קטעים מספרים שאתה בכלל לא מבין
  3. תהיה מציאותי ואל תתחנף, שנינו יודעים שאני לא הבחורה הכי יפה בעולם
  4. אל תכתוב לי הודעות גנריות שכתבת כבר לעשרות בחורות לפני
  5. אל תכתוב לי שאני נראית בחורה טובה, אתה לא מכיר אותי
  6. אל תכתוב הודעות בסגנון של : "אני אף פעם לא פונה אל בחורות באינסטגרם אבל במקרה שלך לא יכולתי לעצור את עצמי", שנינו יודעים שאתה שולח את ההודעה הזאת בכל יום לכמה בחורות
Scroll to Top