איך למצוא זוגיות מהר – 5 טיפים שיעזרו לכם להיכנס לזוגיות מהר

לא מצליחים למצוא זוגיות? כל הקשרים שלכם נגמרים אחרי דייט ראשון יחיד? יש כמה שינויים מחשבתיים והתנהגותיים שאתם יכולים לבצע במטרה למצוא זוגיות טובה ואוהבת, זוגיות שמתאימה לכם.

אם אתם יוצאים לדייטים ולא מצליחים להתקדם אל דייט שני, יכול להיות שמשהו בהתנהגות שלכם מרתיע או מונע מהקשר להתפתח למערכת יחסים אינטימית. ממש כמו שאנחנו צריכים להתרחק מאנשים בעלי התנהגות רעילה או פוגענית, כך גם התנהגות לא טובה שלנו עשויה להרחיק מאתנו אנשים.

האם אתם בעצם נמנעים?

חיפוש זוגיות מלווה לא אחת בחששות ופחד מפני דחייה. לאף אחד לא נעים לקבל דחיות. אתם צריכים לשאול את עצמכם האם אתם באמת מחפשים זוגיות או שאתם משקרים לעצמכם שאתם עסוקים מידי בשביל דייטים. אם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים תירוצים לא לצאת לדייט או נשארים בכל יום שעות נוספות בעבודה – יכול להיות שבאופן לא מודע אתם נמנעים מדייטים.

כולנו מכירים את הטענה שכאשר מפסיקים לחפש הזוגיות מופיעה, ובכן, זה לא בהכרח נכון. אם אתם מרגישים שאתם נמנעים מזוגיות כדאי להשקיע בחוסן רגשי. זה הזמן להתבונן פנימה, להתחבר לרגש ולהבין מה אתם באמת רוצים ומה מפחיד אתכם. אימון אישי למציאת זוגיות עשוי להביא עמו את השינוי המיוחל. אם אתם רוצים להתחתן ולהקים משפחה – אימון אישי או טיפול רגשי מגדילים באופן משמעותי את הסיכויים שלכם לזוגיות טובה.

האם אתם מחפשים פנטזיה?

זוגיות מושלמת

אנחנו לומדים לא מעט על מערכות יחסים ממודלים שאנחנו נחשפים אליהם בסרטים הוליוודיים וסדרות טלוויזיה. הרבה פעמים הדבר גורם לנו להישאר בעולם הדימיון ולא להסתכן במערכת יחסים מציאותית. אנחנו ממשיכים לרדוף אחר פנטזיות רומנטיות שלא באמת מתרחשות במציאות. נשים רבות מגיעות לגיל 40 רווקות רק בגלל שהן מחכות לאביר על הסוס הלבן ובטוחות שממש בעוד רגע המבט שלהן יצטלב עם נסיך החלומות שלהן.

קשר זוגי צריך לבנות, שני בני הזוג צריכים לעבוד קשה וגם להתפשר. התהליך אינו תמיד קסום, יהיו גם רגעים פחות פוטוגניים.

בעיה נוספת היא הנטייה שלנו לנהל את כל התקשורת דרך הווטסאפ. התכתבות ארוכה בהודעות יכולה לגרום למצב בו אנחנו מתאהבים באדם שאנחנו מדמיינים שנמצא בצד השני. הפגישה במציאות גורמת לנו לאכזבה, אנחנו מגיעים בלי יכולת להקשיב, ננעלים וממהרים לפסול את המשך הקשר. תהיו אתם חכמים יותר, אל תנהלו קשר וירטואלי ארוך יותר משבוע. אם אין לכם אפשרות לקבוע כעת דייט נתקו את הקשר וחדשו אותו כאשר תהיו פנויים לקבוע דייט ראשון.

מה הקשר בין חרדת נטישה לבין חיפוש זוגיות?

גברים ונשים שסובלים מחרדת נטישה זקוקים נואשות לזוגיות. הם מוכנים לוותר על עצמם בשביל להיכנס לזוגיות, ממהרים להיקשר לצד השני ופוחדים כל הזמן מהרגע בו הוא הוא יעזוב. הם דורשים מחויבות והצהרות אהבה בשלב מוקדם של הקשר, מלחיצים את הצד השני, מתרפסים, מוותרים, לא מציבים גבולות.

מרגישים שאתם מוותרים על עצמכם ועל העקרונות שלכם רק בשביל שלא יעזבו אתכם? אתם מרשים לבני זוג להתייחס אליכם בצורה לא מכבדת או לא הולמת רק בגלל הפחד להישאר לבד? כדאי לכם לפנות בהקדם לקבלת עזרה מקצועית והכוונה. אם לא תעשו זאת אתם עלולים למצוא את עצמכם לבד או במערכת יחסים פוגענית.

אתם צריכים להשקיע בעצמכם, חזקו את הביטחון העצמי שלכם! הקיפו את עצמכם בחברים, תחביבים, חוויות טובות, בילויים, טיולים. כשיהיו לכם חיים עשירים ומלאים לא תרגישו דחף לצאת לכל כך הרבה דייטים.

יותר מידי שיפוטיים

ביקורת בדייט ראשון

בררנות יתר עלולה לגרום לנו לפסול במהרה אחרי דייט ראשון או אפילו עוד לפני הדייט. שיפוטיות הורסת לנו כל סיכוי למצוא אהבה. כאשר אתם שיפוטיים ובררנים אתם מפנים כלפי אנשים שלא מכירים אתכם ציפיות לא מציאותיות. הצד השני נרתע מכם וממהר להתרחק.

דייט ראשון הוא לא הזמן להעביר ביקורת או למהר לשפוט. תהיו סלחנים, תפרגנו ותציגו את עצמכם שאנשים חיוביים שנעים להיות במחיצתם.

דייט ראשון עם סוכריה, אף אחד לא מאמין שאתם כל כך נחמדים

נחמדות יתר היא מתכון בטוח לכישלון של מערכת יחסים. אף אחד לא רוצה לבלות עם אדם יותר מידי נחמד. אם מרוב נחמדות אתם לא אומרים את דעתכם, ממהרים להסכים לכל דבר ומפרגנים בצורה מוגזמת – אתם נתפסים כלא אמינים.

אם חשבתם עד היום שהדרך לגרום למישהו לרצות להיות אתכם היא להסכים עם כל מה שהוא אומר – כדאי שתדעו שקשר זוגי אינטימי צריך גם קונפליקטים. אל תוותרו תמיד, אל תתחנפו ואל תהיו מישהו אחר. אתם הרבה יותר מושכים כשאתם מביעים את הדעות שלכם, עומדים על שלכם ומוכנים לבנות קשר אמיתי.

אז איך אפשר למצוא זוגיות מהר?

הרבה רווקים ורווקות שואלים איך אפשר למצוא זוגיות מהר? עצם השאלה מעידה על רצון ללמוד, להתפתח ולתקן טעויות שלא מאפשרות לנו לפתח זוגיות או להגיע אל דייט שני. אם רוב הקשרים שלכם מסתיימים אחרי דייט ראשון אתם צריכים לעצור ולברר מה אתם עושים לא נכון.

אם לא תגלו מה גורם לבעיה תמשיכו להכשיל את הדייטים שלכם. כל יום בו אתם מחכים הוא יום בו עוד ועוד אנשים מתחתנים ונכנסים לקשר רציני. רווקים איכותיים וגם רווקות איכותיות נתפסים במהרה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמשיך לעשות טעויות.

משתחררים מתבניות, לא עוד רשימת מכולת!

רשימת מכולת לזוגיות

משיכה פיזית היא חלק בלתי נפרד מקשר זוגי. ויתור על רשימת המכולת שלכם לא אומר שאתם צריכים לבחור בבן זוג שאתם לא נמשכים אליו או לא מרגישים בנוח במחיצתו. אם קבעתם לעצמכם לבחור בן זוג על פי גובה מסוים, מבנה גוף, השכלה, מוצא עדתי, מקום מגורים, רמת שכר – זה הזמן לבדוק האם הרשימה שלכם מונעת למצוא זוגיות מהר.

הרגע בו תשתחררו מהתבניות שמעכבות אתכם תגדילו את הסיכויים שלכם למצוא זוגיות. תהיו פתוחים ואל תפסלו מראש בני זוג פוטנציאליים רק בגלל שהם לא מתאימים בדיוק לדרישות שלכם.

אל תאבדו את האמונה

את יערה הכרתי סביב גיל 32, היא לא הייתה יפה במיוחד אבל מעולם לא הפסיקה לחפש זוגיות. הייתה לה אמונה מלאה באהבה. גם כשצחקו עליה, גם כשאמרו לה "לא", היא הפסיקה להציע ולהגיע למפגשי היכרות. לבסוף בגיל 42 היא הכירה את אוהד שהיה צעיר ממנה. אוהד יכול היה בקלות להשיג מישהי צעירה יותר או יפה יותר אבל הוא רצה את יערה בגלל האופטימיות שלה. אני ועוד הרבה אחרות איבדנו את האמונה בדרך והתפשרנו, היא לא הפסיקה להאמין וזכתה בכל הקופה! יערה מגדלת היום 3 ילדים בתוך זוגיות אוהבת, תומכת ומעצימה.

אחרי סדרה של דייטים כושלים אתם צריכים לעצור ולחשוב מה אתם עושים לא נכון, אך לרגע לא להפסיק להאמין. תזכרו שמחשבה יוצרת מציאות ואל תפסיקו להאמין לרגע, האהבה שלכם תגיע.

אסור לכם להתייאש!

זה לא קל לצאת לעוד דייט ראשון ועוד דייט ראשון מבלי להתקדם אל דייט שני. אין זה פשוט לשלוח הודעות באתרי היכרויות בלי לקבל תשובה. בכל זאת, אתם צריכים למצוא את הדרך להתמלא בכוח, לא לוותר ולהמשיך להאמין. אתם לא יכולים לדעת מתי בדיוק תגיע הזוגיות שלכם, אתם כן יכולים לפעול במטרה לקדם אותה ולהגדיל את הסיכויים שלכם.

רוצים למצוא זוגיות מהר? הירשמו אל אתר היכרויות חדש, הצטרפו אל קבוצת מטיילים, צאו לטיול של רווקים ורווקות בחו"ל, צאו לבלות, חפשו הזדמנויות להכיר במפגשים חברתיים וכן הלאה. אף פעם לא מאוחר מדי למצוא זוגיות.

לאהוב את עצמכם זאת לא קלישאה

ללמוד לאהוב את עצמי

העולם המודרני מביא עמו לא מעט אתגרים ואחד מהם הוא ללמוד לאהוב את עצמנו ולהמשיך לאהוב את עצמנו. רווקים שמחפשים זוגיות ללא הצלחה ומתמודדים עם דחיות מתמודדים עם לא מעט רגשות לא פשוטים. במהלך תקופת הרווקות אנחנו מרגישים לעיתים בודדים, מתוסכלים, עצובים, פגועים. הקשיים עלולים לסחוף אותנו לתוך ייאוש או לחילופין להוביל לבחירה בזוגיות פוגענית.

בשביל למצוא זוגיות מהר אנחנו צריכים ללמוד לאהוב את עצמנו, להכיל את הרגשות שלנו, לדעת להתנחם, למצוא מקורות העצמה ולשמור תמיד על אופטימיות. אנרגיה חיובית מושכת אל החיים שלכם שפע וזוגיות. בשביל למצוא זוגיות מהר אתם צריכים להיות שלמים ושמחים כמו שאתם. האושר שלכם לא יכול להיות מותנה בזוגיות.

ביטחון עצמי נמוך

אם אתם לא מעריכים את עצמכם גם הסביבה לא תעריך אתכם. הערכה עצמית נמוכה יוצרת מעגל שלילי שמקשה על מציאת זוגיות בריאה וטובה. אתם חייבים להאמין שאתם ראויים לאהבה, יכולים להשיג זוגיות ויש לכם הרבה מה לתת. בעיות ביטחון עצמי פוגעות בנו בכל תחומי החיים, זה הזמן לעצור ולבנות לעצמכם ביטחון עצמי. ההשקעה בעצמכם היא המתנה הכי טובה שאתם יכולים לקבל.

לא באמת פנויים לקשר

יש לא מעט רווקים וגם רווקות שמשוטטים בכמה אתרי היכרויות ללא כל יכולת לפתח קשר זוגי. הם יוזמים וקובעים דייטים כאשר הם יודעים שהם עדיין חושבים על האקס או לא מסוגלים כרגע לפתח קשר אינטימי. אם שמתם לב שאתם לא מצליחים לשחרר את האקס/ית שלכם, מכורים לספורט, מכורים לעבודה, בוחרים שוב ושוב בבני זוג נשואים או לא רציניים – יכול להיות שזאת הדרך של התת מודע שלכם לסמן שאתם בכלל לא פנויים כרגע לקשר זוגי.

סוחבים מטענים רגשיים מהעבר

איך למצוא זוגיות מהר

אנחנו מביאים אל תוך הקשר הזוגי שלנו גם דברים טובים וגם טראומות ומטענים. יהיו מקרים בהם אירועים שעברנו בילדות ישפיעו על היכולת שלנו לפתח קשר אינטימי. נטישה של אחד ההורים, גירושין קשים, אבדן, פגיעות מיניות, אירועי אלימות, יוצרים צלקות בנפש.

אם נפגעתם בעבר מבן/בת זוג, יש לכם אקס מיתולוגי, בגדו בכם או שהתמודדתם עם אהבה נכזבת – אתם צריכים לוודא שאתם לא הורסים כל קשר חדש בגלל מטעני העבר.

פוחדים משינויים?

הפחד משינויים עלול לגרום למצב בו אתם חוזרים על דפוסי התנהגות. אם אתם לא מסוגלים לשנות את השגרה הקבועה שלכם ייתכן ויהיה לכם קשה למצוא זוגיות. שווה לכם לצאת מאזור הנוחות שלכם בשביל למצוא זוגיות. גם אם אתם אוהבים שגרה ולא נהנים מחידושים, תמצאו את האומץ להחליף את מקומות הבילוי הקבועים שלכם.

פחד משינויים עשוי להתבטא גם בהסתגרות והימנעות מיצירת קשרים חברתיים חדשים. אם אתם קובעים דייט ראשון ועוד דייט ראשון מבלי לתת הזדמנות אמתית לקשר – יכול להיות שאתם בעצם פוחדים להיכנס לקשר זוגי. אינטימיות דורשת מאיתנו להיות פגיעים וזה יכול להיות מפחיד.

לא מצליחים לתקשר

קיימים לא מעט מקרים בהם גברים איכותיים או נשים איכותיות לא מצליחים לנהל שיחה בדייט. חרדות, פחדים או בעיות ביטחון עצמי גורמים לקשיים בתקשורת. אותם אנשים משכילים ומעניינים מוצאים את עצמם שותקים, לא יודעים מה לומר, מתבלבלים, מעליבים. קשיי תקשורת הופכים כל דייט למתסכל. איך זה שבשיחה עם חברים אתם מצליחים להיות מצחיקים, אינטליגנטיים ושנונים ודווקא בדייט אתם נתקעים? במקרה כזה הפתרון עשוי להיות היכרות דרך חברים בסביבה המוכרת שלכם.

Scroll to Top