מה כדאי להזמין בדייט ראשון?

הרבה פעמים דווקא הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול בכל הקשור לדייטים. זה לא צריך להיות כך אבל בכל זאת במקרים רבים טעות קטנה של חוסר מודעות או חוסר תשומת לב עלולה לחרוץ את גורל הדייט ולגרום לנו לפספס הזדמנות פז לאהבה גדולה. אנחנו כאן בשביל לוודא שאתם תדעו מה נכון לעשות ואיך לבחור באופציות בטוחות במטרה להגדיל את הסיכויים שלכם לדייט שני.

יש לאוכל את היכולת לחבר בין אנשים, לקרב לבבות, לשבור את הקרח ולהפוך דייט ראשון או כל דייט אחר למוצלח. כולנו אוהבים אוכל טוב. זוגות עם העדפות קולינריות דומות נהנים הרבה יותר. מה זה אומר? אם אתה אוהב מאוד המבורגרים חפש לך בת זוג שלא מתביישת לזלול המבורגר כבר בדייט ראשון ותיהנו לחפש ביחד את הבורגר הכי טוב בעיר. זה לא אומר שקשר בין חובבת בשר לצמחוני או טבעוני נועד לכישלון, זה רק אומר שתצטרכו למצוא חיבור במקום אחר.

מה אנחנו הכי אוהבים לאכול בדייט?

מה כדאי להזמין בדייט ראשון

אולי זאת ההשפעה של הסרטים האמריקאים שלימדו אותנו לקשר בין אוכל איטלקי לבין רומנטיקה או שזאת האהבה שלנו לפיצה – הבחירה הפופולרית ביותר לדייט ראשון היא אוכל איטלקי. הישראלים מעדיפים לאכול בדייט ראשון פיצה ופסטה על פני סושי.

  1. אוכל איטלקי
  2. אוכל סיני
  3. המבורגר
  4. סושי
  5. גלידה

במקום ה-6 וה-7 נמצאים אוכל מקסיקני ושווארמה.

מה בא לך לאכול?

אם אתם בוחרים מסעדה לדייט ראשון תדעו שבחירה במסעדה או בית קפה בסגנון איטלקי תהיה בחירה בטוחה. לרוב, מנות של פיצה או פסטה לא נחשבות יקרות, בחירה במסעדה איטלקית נכונה לדייט ראשון גם מבחינת מחירים. אם מנה של סטייק תעלה לכם כ-150 שקלים, מנת פסטה תעלה רק 60-70 שקלים. מסעדה איטלקית לדייט ראשון מתאימה גם לצמחונים וטבעוניים.

דייט ראשון עם צמחוני או טבעונית

אתם לא חייבים להיות צמחונים או טבעונים בעצמכם בשביל לצאת לדייט. קשר זוגי יכול להצליח גם כאשר אחד הצדדים אוכל בשר והשני לא. כל עוד שני הצדדים מתחשבים זה בזה אפשר לבנות קשר זוגי אוהב ותומך. אם אתם יוצאים לדייט עם צמחוני, טבעוני או שומר כשרות כדאי להיות מנומסים ולבחור בהתאם את המסעדה. נגלה רגישות כלפי הצד השני ולא נזמין מנה בשרים בדייט עם צמחונית או צ'יזבורגר בדייט עם אדם מסורתי. אתם משאירים רושם ראשוני טוב יותר כאשר אתם מתחשבים באדם שמולכם.

המבורגר בדייט ראשון

המבורגר בדייט ראשון

אם שניכם אוהבים המבורגרים אין סיבה שלא תיהנו בדייט הראשון שלכם. רוב האנשים נהנים לאכול המבורגרים רק כאשר הם רעבים. על כן, חשוב לתאם מראש את החוויה. אם אתם מגיעים לדייט רעבים במטרה לאכול ארוחת ערב יחד יש לתאם זאת מראש. זה לא יהיה נעים במיוחד אם היא תאכל המבורגר ואתה תשב מולה עם כוס שתייה.

המבורגר בדייט ראשון מתאים רק לאלו שאוהבים באמת המבורגרים. לפני שאתם מתחילים להזיל ריר ולפנטז על דייט המבורגר חשוב לברר שהפרטנר/ית שלכם לא טבעוני/ת.

מה כדאי להזמין בדייט בבית קפה?

  1. מנה מוכרת
  2. אוכל לא מלכלך
  3. מזון נטול ריחות לוואי
  4. מנה שאפשר לחלוק

דייט ראשון הוא לא הזמן להתנסות בטעמים חדשים. את מנת התמנונים ברוטב תטעמו ביום אחר. מנה מוכרת כמו פסטה, טוסט או סלט תהיה בחירה מצוינת. שימו לב שאתם לא בוחרים ספגטי ברוטב עגבניות שעלול להכתים את הבגדים והפנים או מנה שמכילה רוטב פסטו שמלכלך את השיניים. מנה שמכילה שום או בצל עלולה לגרום לריח פה רע ואתם ממש לא רוצים ריח פה רע בדייט ראשון. מנה שאפשר לחלוק מגדילה את הסיכויים שהיא או הוא יבקשו ביס מהמנה שלכם.

מה לא כדאי לגבר להזמין בדייט ראשון?

אתם צריכים להיות מי שאתם ובכל זאת בדייט ראשון חשוב שתבנו לעצמכם תדמית גברית. הפרטים הקטנים יעזרו לכם להשאיר רושם ראשוני של גבר כריזמטי וחזק שמסוגל להגן עליה ולהציל אותה (נסיך החלומות זה אתה!). תדע לקרוא נכון את הסיטואציה ואת מי שמולך. יש בחורות שרואות גבר שמזמין סלט נבטים כפחות גברי. החלטתם להזמין רק משקאות – אתה צריך לבחור באופציה גברית כמו בירה או ויסקי.

עוגה לדייט ראשון

לקטוז עושה לי גזים

אם מוצרי חלב עושים לכם גזים זה בסדר גמור, חכו עד לדייט החמישי לפחות בשביל לספר לה. על אלרגיות מסכנות חיים נספר מיד, על רגישות קלה ועל גזים נדבר בהמשך. דייט ראשון הוא גם לא המקום לספר לה שאתה בררן מאוד באוכל. אתה מאוד בררן ולא יודע מה כדאי להזמין בדייט ראשון? תבחן מראש תפריטים של בתי קפה ותבחר בהתאם בית קפה שיש בו מנה שאתם אוהבים.

לא אוהב הפתעות

דייט ראשון עשוי להיות מספיק מלחיץ גם כאשר אתם אוהבים לאכול. בשביל להיות רגועים יותר נכין מראש נושאי שיחה, נקרא על טעויות אפשריות בדייטים וגם נעיין בתפריט ונבחר את המנה שנרצה להזמין. אתם הרבה יותר רגועים כאשר אתם יודעים בדיוק מה צפוי לכם. דייט ראשון מספיק מלחיץ גם בלי להתמודד עם תפריטים לא מוכרים. 

יש לי קווים אדומים

בדייט ראשון נרצה להיות גמישים ופתוחים אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לוותר על מה שחשוב לנו. כך למשל, אם אתם מקפידים לאכול רק במסעדות כשרות עם תעודה, תדגישו זאת ותבחרו יחד מקום מתאים. אותו הדבר לגבי אוכל טבעוני או צמחוני. אנשים שעומדים על העקרונות שלהם זוכים לכבוד מהסובבים אותם. 

Scroll to Top