איך להתחיל עם גבר

בעבר נשים כמעט ולא התחילו עם גברים בכלל, היום אנחנו כבר הרבה יותר מודרניים וזה ברור לכולם שגם נשים יכולות לייזום. גברים בחלקם שמחים שנשים מתחילות איתם ובחלקם נרתעים ואפילו מתעצבנים. לא כל הגברים יודעים איך להתמודד עם אישה חזקה. אם יש גבר שמוצא חן בעינייך אין סיבה שלא תפעלי וגם תשיגי אותו. כל אישה צריכה לדעת איך להתחיל עם גבר בצורה חכמה. הסוד הוא להתחיל איתו בלי לפגוע באגו הגברי שלו. אחרי תרגול קצר גם את כבר תצליחי להתחיל עם גברים כשהם בטוחים שהם אלו שהתחילו איתך ויזמו את כל המהלך.

5 פעולות שיעזרו לך למשוך תשומת לב של גבר

  1. גברים אוהבים מחמאות, תחמיאי לו
  2. תסתובבי במעגל החברתי שלו, תתיידדי עם החברים שלו
  3. תמצאי לכם תחביב משותף
  4. תסתכלי לו בעיניים
  5. תרגישי טוב עם עצמך, תהיי יפה ומושכת, תאהבי את עצמך

איך להחמיא לגבר?

גברים הם יצורים פשוטים, גבר מחפש אישה שהוא נמשך אליה וגורמת לו להרגיש טוב עם עצמו. אם את רוצה שהגבר שלך יהיה מרוצה את צריכה לגרום לו להרגיש מוצלח, גברי, סקסי, מועיל ובעיקר, הוא צריך להרגיש שאת מעריצה אותו וזקוקה לו. גברים זקוקים נואשות למחמאות ובכל זאת נשים רבות לא יודעות את זה, לא משתמשות נכון במחמאות ולא יודעות איך להחמיא לגבר.

מחמאה מאישה שהוא נמשך אליה תעשה לו את היום. יש לך את היכולת לגרום לגבר להסתובב כל היום עם חיוך דבילי על הפנים. מחמאה לגבר זה לא דבר מסובך, את בסך הכול צריכה להחמיא לו על הלבוש שלו, על משהו שהוא עשה, על משהו שהוא אמר בדיוק ברגע הנכון. מחמאה תגרום לגבר לשים לב אלייך ולהתחיל לבחון אופציה לקשר ביניכם.

תתיידדי עם החברים והחברות שלו

גברים מייחסים משמעות רבה למעגל החברתי שלהם. כאשר החברים שלו מחבבים אותך יש סיכוי גדול שגם הוא יחבב אותך. ברגע שאת מצליחה להיכנס אל תוך המעגל החברתי שלו את משיגה את תשומת הלב שלו. כאשר יש לכם חברים משותפים קל לך להיתקל בו באופן קבוע, למשוך את תשומת ליבו ולהתקדם לקראת דייט. את צריכה להראות לו שכיף להיות איתך בעוד עד שומרת על מסתורין ועל נשיות, אל תהפכי לאחת מהחבר'ה. את ליידי סקסית ומעניינת שמסתובבת עם החברים שלו.

משהו ששניכם אוהבים לעשות

אם התמזל מזלכם ויש לשניכם תחביב משותף יהיה לך הרבה יותר קל להתקרב אליו. שימי לב שאת לא חוצה את הגבול והופכת לידידה סחבקית, תזכרי שאת רוצה שהוא ימשך אלייך. דוגמאות לתחביב משותף : חדר כושר, בישול, סוג מסוים של סרטים, יוגה, מוזיקה, טיולי ג'יפים, ציור, צילום. יש לך כאן הזדמנות לזמן איכות! תתכנני היטב את המפגש הספונטני הבא שלכם ותגרמי לו להבין שהוא תמיד רצה אותך. אם אין לכם כרגע תחביב משותף היזהרי מהעמדת פנים! זה בסדר להתחיל להתאמן במכון כושר שהוא מתאמן בו אבל ממש לא כדאי לך להפוך ברגע לאוהדת מושבעת של כדורגל, להצהיר שאת משוגעת על קמפינג, מומחית לסנפלינג או זוללת מדופלמת של מאכלי ים אקזוטיים.

מבט ישיר לעיניים

גברים אוהבים פשטות, הרבה גברים כל כך זקוקים לפשטות עד שהם כלל אינם מבינים מסרים מורכבים. כל עוד לא אמרת את הדברים בצורה ברורה ופשוטה, אל תהיי בטוחה שהוא הבין אותך. אם את רואה גבר עם מבט מבולבל בעיניים תדעי שהוא לא מבין מה קורה סביבו ואיך בדיוק מצפים ממנו להגיב. יש מישהו שמוצא חן בעינייך ואת לא בטוחה איך כדאי להתחיל עם גבר או האם הוא גבר שאוהב שבחורות מתחילות איתו – תסתכלי עליו ותנסי ללכוד את המבט שלו. תסתכלי עליו כמה פעמים, הוא ישים לב למבטים שלך או שמישהו כבר יגיד לו שיש בחורה חמודה ששמה עליו עין.

המבטים שלכם נפגשו? חייכי חיוך ביישני והורידי את המבט. המתיני כמה דקות ותחפשי שוב את המבט שלו. אם פגשת שוב את המבט שלו נראה שגם הוא מעוניין, הכדור במגרש שלו, במידה והוא מעוניין הוא ייגש להתחיל איתך. נראה לך שהוא ביישן? תעזרי לו למצוא רגע נכון בו את לבד (תעצרי לרגע בדרך לשירותים ). הוא לא ניגש אלייך ולא מחפש את המבט שלך? הוא כנראה לא מעוניין או לא פנוי כרגע לקשר.

את הכי מושכת כשאת מרגישה טוב עם עצמך

את לא צריכה להיות הכי יפה, ממש לא צריכה לתת לגברים סקס ובטח שלו מחויבת להעמיד פנים שאת מישהי אחרת – בחורה מצליחה להקסים ולמשוך גברים כאשר היא מרגישה שלמה עם עצמה. תאהבי את עצמך, תפרגני לעצמך ולאחרים, תגשימי את החלומות שלך, תרחיבי אופקים ותיהני מהחיים. גברים יימשכו אלייך כמו מגנט כשתהיי מדהימה ומאושרת בדיוק כמו שאת.

איך להתחיל עם גבר בצורה ישירה?

כל גבר שהתחיל עם בחורה בעבר יודע שזה מלחיץ. גם גברים שמתחילים עם נשים באופן אוטומטי לא אוהבים לקבל דחיות. גברים שחוששים להתחיל עם בחורות שמחים מאוד על כל יוזמה של בחורה, הם שמחים שהבחורה עושה בשבילם את העבודה. אישה צריכה לדעת איך להתחיל עם גבר, אין סיבה שלא ניקח יוזמה ונשיג את הגברים שאנחנו רוצות. גברים אוהבים בחורות ישירות, אם את רוצה להתחיל עם גבר פשוט תיגשי אליו ותתחילי לדבר איתו. חשוב לגשת לדבר איתו כאשר הוא לבד או עם עד 2 חברים.

איך להתחיל עם גבר בצורה ישירה?

כל גבר שהתחיל עם בחורה בעבר יודע שזה מלחיץ. גם גברים שמתחילים עם נשים באופן אוטומטי לא אוהבים לקבל דחיות. גברים שחוששים להתחיל עם בחורות שמחים מאוד על כל יוזמה של בחורה, הם שמחים שהבחורה עושה בשבילם את העבודה.

אישה צריכה לדעת איך להתחיל עם גבר, אין סיבה שלא ניקח יוזמה ונשיג את הגברים שאנחנו רוצות. גברים אוהבים בחורות ישירות, אם את רוצה להתחיל עם גבר פשוט תיגשי אליו ותתחילי לדבר איתו. חשוב לגשת לדבר איתו כאשר הוא לבד או עם עד 2 חברים.

5 שיטות איך להתחיל עם גבר

1.     לגשת לדבר איתו

2.     לשלוח לו דרינק על חשבונך

3.     לשאול את אחד החברים שלו אם הוא רווק

4.     להחמיא לו

5.     לבקש ממנו לעזור לך לפתוח בקבוק / לצאת מחנייה ואז להציע להודות לו עם דרינק

ניסית להתחיל עם גבר וקיבלת סירוב או התעלמות? מותר לך להתאכזב, אסור לך להפסיק להתחיל עם גברים. דחיות הן חלק בלתי נפרד מעולם ההיכרויות, גם את סירבת לגברים בעבר. אם תחשבי על זה לרגע תביני שהסירוב הרבה פעמים בכלל נובע ממצב רוח לא טוב, מצב רגשי מעורער, רגשות לאקסית. תזכירי לעצמך שאת בחורה אמיצה, מוצלחת, חזקה ומושכת. בחורות כמוך שיוזמות מוצאות קשר זוגי תומך ואוהב, את תמצאי את נסיך החלומות שלך והוא יאהב אותך בדיוק כמו שאת.

מותר לבחורה להתחיל עם גבר, את לא צריכה להיות פסיבית ולחכות שהוא יתחיל איתך. אישה מודרנית לא מתביישת להראות לגבר שהוא מוצא חן בעיניה, היא רואה משהו שהיא אוהבת ופועלת בשביל להשיג אותו. תעשי את הצעד, יש הרבה גברים איכותיים אבל ביישנים שלא מתחילים עם בחורות. גבר ביישן יעריך אותך, יהיה נאמן ויבנה יחד איתך זוגיות מושלמת.

משפטים שימושיים איך להתחיל עם גבר

"אתה ממש מוכר לי, נפגשנו פעם?"

"חבר שלך חמוד, אולי נשדך אותו לחברה שלי?"

"יכול להיות שאתה מתאמן ב(שם של מכון כושר)?"

"נפל לי משהו, אתה יכול לעזור לי לחפש?"

"אני חייבת להגיד לך שהתלבשת ממש יפה, רוב הגברים לא יודעים להתלבש ככה"

"מה הזמנת? אתה יודע מה הכי טעים בתפריט?"

"אני לא מוצאת את הטלפון שלי, תוכל לחייג אליי?"

"אתה ממש דומה למישהו שאני מכירה"

"חייבת שתעזור לי, יש כאן מישהו שלא מפסיק להסתכל עליי ולעקוב אחריי"

אנחנו לא מכירים? אני לא מוכרת לך? אני חייבת להיזכר איפה ראיתי אותך כבר

קורה לכולנו שאנחנו חושבים שאנחנו מכירים מישהו. בוודאות גם אתם פוגשים מדי פעם מישהו לראשונה ויש לכם הרגשה שכבר נפגשתם בעבר. יכול להיות שזה היה במסיבה, צבא, מקום עבודה, אירוע, מסגרת לימודים ואולי גם רק באחת הרשתות החברתיות. זה משפט התחלה מצוין שיעזור לכל בחורה שרוצה ללמוד איך להתחיל עם גבר. הבעיה היחידה היא שהמשפט הזה מאוד פופולרי וחלק מהגברים מיד מבינים שאת מנסה להתחיל איתם.

חבר שלך חמוד, הוא פנוי? חברה שלי כאן גם חמודה

גבר ישראלי מצוי הוא לא ייצור מתוחכם, אם תיגשי אליו ותציעי להכיר מישהי לחבר שלו הוא לא יחשוד שאת מנסה בעצם להתחיל איתו. תשאלי שאלות על החבר, תספרי על החברה שלך ולאט לאט תבררי האם הוא פנוי ותצייני שגם את פנויה. אם הוא פנוי ומעוניין הוא כבר יעשה צעד ויתחיל איתך. הוא לא עושה צעד בכיוון שלך? לא נורא, אולי תצליחי לפחות להכיר מישהו חמוד לאחת החברות שלך.

יש מצב שאתה לומד בתל אביב?

את בסך הכול שואלת שאלה תמימה ועל הדרך מספרת גם משהו על עצמך. שאלה פשוטה ותמימה לכאורה היא הדרך הטובה ביותר להתחיל עם גבר. את יכולה לשאול "יכול להיות שגם אתה מתאמן במכון כושר שאת מתאמנת בו?" או "יכול להיות שראיתי אותך אתמול בפאב/מועדון כלשהו?". סביר שהוא יגיד לך לא וזה בסדר, שאלת את השאלה רק בשביל להתחיל שיחה. הוא לא משתף פעולה ומתרחק? סימן שהוא לא מעוניין או לא פנוי כרגע לשיחה.

בחורות נוטות לחשוב שכל גבר שמדבר איתן באופן אוטומטי מתחיל איתן, אצל גברים זה לא ככה. מעט מאוד נשים יודעות איך להתחיל עם גבר וגם מעיזות לעשות את זה. אם תתחילי לדבר איתו במטרה להתחיל איתו, לא בטוח שהוא יבין שזאת הכוונה שלך.

אהבתי את איך שהתלבשת

גברים אוהבים מחמאות ואוהבים נשים שיודעות להחמיא. מחמאה על לבוש של גבר תמיד עובדת. את יכולה להחמיא לו על הלבוש שלו גם אם הוא בחר רק ג'ינס פשוט וחולצת טריקו חלקה. הוא יענה שלא ממש השקיע וזה מה שהוא לובש תמיד? תעני שפשוט זה הכי יפה והכי גברי. תזכירי לו שהוא גברי ותעוררי את הגבר הקדמוני שבו, הוא לא יבין למה הוא מרגיש פתאום דחף לכבוש אותך אבל זה יקרה.

הוא לבוש נורא? אל תחמיאי לו על הלבוש שלו, תבחרי פתיח אחר לשיחה. עשי לך כלל ברזל שלא להתחיל עם גבר או להתחיל כל שיחה עם שקר, גברים מעריכים כנות. 

חייבת שתעזור לי, מישהו פה מציק לי

כל גבר אוהב להרגיש כמו גיבור על, גברים אוהבים להציל נשים. הגבר הקדמוני דואג לאישה שלו, מציל אותה ומגן עליה, כאשר את מבקשת מגבר להציל אישה במצוקה הוא מתמלא בטסטוסטרון. תבקשי ממנו רק להעמיד פנים שהוא מכיר אותך לכמה דקות בשביל שהבחור שמציק לך יילך. אחרי כמה דקות של שיחה תסתכלי סביב, חפשי את הבחור שלכאורה הציק לך, תצייני שהוא נעלם ותודי לבחור "שהציל" אותך. אם הבחור שהתחלת איתך מעוניין להכיר אותך הוא לא ייתן לך ללכת כל כך מהר.

איך להתחיל עם גבר באתר הכרויות?

אם חשבת עד היום שזה התפקיד של הגבר לעשות את הצעד הראשון, הגיע הזמן שתדעי שגם לך מותר. זה נכון שהרבה יותר נוח לנו הנשים לקבל פניות מגברים מאשר לייזום בעצמנו ולהסתכן בדחייה, אבל אם נמשיך לחכות שהגברים יעשו משהו – אנחנו עלולות למצוא את עצמנו לבד. אם הגבר שאת מעוניינת בו לו קלט את הרמז שלך – מותר לך להתחיל איתו.

אתרי הכרויות הם המקום בו הכי נוח וקל ללמוד איך להתחיל עם גבר. את יכולה להתחיל עם גברים באתרי הכרויות, אפליקציות היכרויות, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, טלגרם וכן הלאה. שניכם נרשמתם לאתר היכרויות למטרה היכרות כך שמצופה ממך להתחיל עם גברים. נשים פסיביות מביטות בפרופיל של הגבר באתרי היכרויות מתוך ידיעה שהוא ישים לב שהן צפו בפרופיל שלו, יבחן את הפרופיל שלהן וישלח הודעה. הן משערות שבמידה והוא לא שלח הודעה אחרי שצפה בפרופיל – הוא לא מעוניין.

יצאנו ושאלנו גברים האם הם מעוניינים שנשים יפנו אליהם ויתחילו איתם באתרי הכרויות ורובם ענו בחיוב. גם גברים אוהבים להרגיש מחוזרים. אין להם בעיה שהבחורה תעשה את הצעד הראשון כל עוד היא מאפשרת להם לחזור להוביל בהמשך. המשמעות היא שאת יכולה להתחיל איתו כל עוד את מאפשרת לו להרגיש גבר אחר כך (לשלם עלייך בדייט, לאסוף אותך, להציע את הדייט וכן הלאה).

הוא צפה בפרופיל שלי ולא שלח הודעה

אם גבר שאת מעוניינת בו צפה בפרופיל שלך ולא פנה אלייך את יכול לשער שהוא לא מעוניין ולסגור עניין או להעז לשלוח לו הודעה. יכול להיות שהוא לא הספיק לשלוח הודעה או חשב שאין סיכוי שתעני לו. הדרך הטובה ביותר לא להסתבך עם מחשבות שווא (לא להיכנס לסרטים) היא פשוט לפנות אל גברים עם פרופילים שמעניינים אותך בלי לשחק משחקים ולבדוק האם הוא צפה בעבר בפרופיל שלך.

אתר ליידיז פירסט הוא המקום בו הכוח נמצא בידיים של הנשים. מדובר באתר חדשני, מהנה ומוצלח במיוחד בו הנשים הן אלו שיוזמות את התחלת הקשר. באתר ליידיז פירסט נשים מקבלות את זכות הבחירה האם לפנות אלך גבר שמוצא חן בעיניהן או לא. גבר רשאי לפנות אל אישה באתר רק לאחר שהוא עובר בהצלחה מבחן שהיא הגדירה. נשמע לך כיף? ליידיז פירסט הוא אתר הכרויות מושלם לנשים עם דגש על אתר היכרויות לקשר רציני.

איך להתחיל עם בחור בעבודה

איך להתחיל עם בחור בפייסבוק

איך להתחיל עם בחור במסיבה

איך להתחיל עם בחור באוניברסיטה

Scroll to Top