איך לגרום לגבר לשים לב אליי

ידעתם שאנחנו שוכחים כמעט מיד את כל המידע שאנחנו קולטים מהסביבה? אם נשאל את רוב האנשים מה לבש אדם שחלף מולם לפני 5 שניות, הם לא יידעו להשיב. כאישה צעירה שמחפשת זוגיות ובאופן כללי כאדם שחשוב לו להצליח בחיים כדאי שתדעי איך להיות בלתי נשכחת. כל אישה צריכה לדעת איך לגרום לגבר לשים לב אליה. אין סיבה שלא תדעי את סוד המשיכה כשמדובר רק בכמה פעולות פשוטות. אישה שיודעת למשוך גברים היא אישה שגברים תמיד מתחילים איתה.

  1. לבוש נשי מטופח
  2. חצאית
  3. שחקי עם השיער (עדיף שיער פזור)
  4. בושם קל
  5. פלירטוט קליל
  6. קשר עין
  7. מגע רופף אגבי בזרוע שלו (אפשרי שרק תסלקי לכלוך מהשרוול שלו)
  8. תני לו להצחיק אותך
  9. תחמיאי לו
  10. תפרגני לו
  11. תקשיבי ותתענייני בדברים שלו
  12. תהיי אופטימית, צנועה ולא קולנית
  13. טעות שטותית קטנה תראה לו שאת לא מושלמת, לא פוחדת לטעות וזקוקה לגבר חזק שיציל אותך

מה הנשק הסודי שיעזור לך למשוך גברים?

אם חשבת עד היום שהדבר היחיד שמושך גברים זה לבוש חושפני או סקס – הגיע הזמן שתדעי שסקס אכן מושך גברים אך לא תמיד מדובר בגברים הנכונים או בתשומת הלב שאת רוצה. אם את מחפשת גבר רציני או קשר לחתונה, את לא יכולה למשוך את הגבר שלך עם חצאית קצרה או מחשוף גדול. בשביל לגרום לגבר לשים לב אליי אני צריכה להיות נשית, לדעת לעורר את האינסטינקט הגברי הטבעי שלו, למשוך אותו מבחינה פיזית וגם, להיות מותאמת לסגנון שלו. יש הבדל בין שיטות שיעזרו לך למשוך גברים באופן כללי לבין טכניקה שתסייע לך להשיג גבר ספציפי שאת מעוניינת בו.

מה מאפיין את הגבר שאת מעוניינת למשוך?

אין דרך אחר לגרום לכל הגברים לשים לב אלייך, יש דבר לגרום לרוב הגברים לשים לב אלייך. יש גברים שאוהבים נשים עדינות שמחפשות גבר מוביל ויש גברים שמחפשים דווקא נשים חזקות. אם אתם יודעת מה ההעדפה של הגבר שמולך – התאימי את עצמך. לא יודעת מה הוא מעדיף? רוב הגברים יעדיפו אישה- ליידי שלא מאיימת עליהם. זה בסדר אם את לא באמת כזאת, את רק צריכה לגרום לו לחשוב ככה בהתחלה. אם את יודעת שאת מרוויחה שכר גבוה משל רוב הגברים זה לא הזמן להדגיש את זה.

מיתוס : גברים אוהבים נשים קשות להשגה

משחקי חיזור הם דבר חיובי, אבל כשאת משחקת אותה קשה להשגה יהיו גברים שלא יבינו את המסר ופשוט יוותרו. לא כל הגברים אוהבים נשים שמשחקות משחקים, גבר שנפגע בעבר מבחורה ששיחקה איתו יתרחק ממך כמו מאש. גם כאן את צריכה לגשש ולבדוק האם הוא מפלרטט חזרה, האם הוא מבין משחקי חיזור.

רוב הגברים אוהבים אתגרים, אוהבים לחזר ואוהבים להרגיש שהם כבשו את הבחורה שלהם. תני לו להילחם עלייך, לרצות אותך ולהתאמת בשביל להשיג אותך, גבר שעבד קשה בשביל להשיג בחורה לא יוותר עליה בקלות.

את אוהבת שגברים נלחמים עלייך ומחזרים? הוא לא בעניין של משחקים? יכול להיות שאתם לא מתאימים. אם את בחורה שאוהבת אש והוא גבר אדיש ופסיבי – יכול להיות שמראש כדאי לך לחפש מישהו יותר מתאים. תני לו להתאמץ קצת בשביל להשיג אותך אבל אל תגזימי. 

גברים אוהבים נשים שיוזמות

אם חשבת עד היום שהתפקיד שלך הוא להיות יפה ולשתוק – הגיע הזמן שתדעי שגברים מחפשים נשים עם אופי, יוזמה, דעה משלהן וגם נשים שיגידו להם מה לעשות. אם את דעתנית אל תחששי להביע דעה. אין סיבה שתעמידי פנים שאת מישהי אחרת. תראי לגבר שלך שאת לא ביישנית. גברים נמשכים לבחורות שיודעות מה הן רוצות. באופן כללי נשים שיודעות מה הן רוצות ופועלות להשגת המטרות שלהן הן נשים יותר מושכות ומעניינות.

קיימים גברים שבאמת פוחדים מנשים חזקות. הם יעדיפו לבחור מישהי שתהיה פחות חכמה ופחות מצליחה. הם לא יעודדו את האישה שאיתם להצליח מפחד שהיא תהיה יותר מצליחה מהם. הרבה גברים לא מסוגלים להתמודד עם אישה שמרוויחה יותר או מצליחה יותר.

פגשתי פעם גבר שהסביר לי שלא נוכל להיות ביחד כי אני חכמה והוא מחפש מישהי שתהיה פחות חכמה ומצליחה. הוא היה גבר מיושן, כל הכבוד לו על היכולת לומר משהו שרוב הגברים לא מסוגלים להודות בו.

תני לו להציל אותך

גברים צריכים להרגיש שאת זקוקה להם. אם יש לך הזדמנות לבקש את עזרתו במשהו שאת לא מצליחה לעשות בעצמך – הוא ישמח להציל אותך. גבר אוהב להרגיש גיבור, תני לו להרגיש שהוא מציל אותך גם אם הוא בסך הכול עוזר לך לפתוח צנצנת או להוריד משהו ממדף גבוה. נשים חזקות יודעות שהן חייבות לתת לגבר שלהן את בתחושה שהן זקוקות לו. תני לו להציל אותך ותהיי בטוחה שהוא ישים לב אלייך.

את הכי יפה כשאת רגועה

גברים לא נמשכים לבחורות לחוצות. באופן כללי פחות נעים לנו להיות בקרבת אנשים לחוצים. גם אם את מאוד מתרגשת ולחוצה מהעובדה שהוא נמצא באותו חדר איתך, תמצאי את הדרך להירגע. הוא צריך לחשוב שאת נינוחה, רגועה, טבעית וקלילה.

תצחיקי אותו

גברים אוהבים בחורות עם הומור בריא. את ממש לא צריכה להיות מופע סטנד-אפ ולא לפזר לכל כיוון בדיחות, כל מה שצריך זה חוש הומור בריא. יכולת לשלב מדי פעם הערות שנונות בשיחה תעזור לך מאוד. הומור מתפרש אצל גברים כשובבות וגברים נמשכים לבחורות חיוביות וקלילות. אם את נתפסת כבחורה קלילה הוא ירצה להיות איתך.

בושם מושך גברים

ריח מעורר אצל גברים משיכה. זה נכון שבפועל ריח הגוף של האישה בזמן ביוץ הוא גורם משיכה מס' 1 ובכל זאת אין עדיין בושם כזה. התיזי על עצמך בושם עדין עם קריצה של חושניות. הבושם יהפוך לסימן ההיכר שלך. כשאת לידו חכי עוד מספר שנים בכדי לאפשר לו להריח את הבושם שלך. גברים מקשרים בושם לנשיות וטיפוח, הם נמשכים לנשים מטופחות. ריח של זיעה ושאר ריחות גוף לא נעימים דוחים גברים.

את ממש לא רוצה להיות ידידה שלו

טעות נפוצה של הרבה בחורות היא לנסות להתחיל את הקשר ממצב של ידידות. אם גבר לא מגיב לרמזים שלך, כנראה שהוא לא מעוניין בקשר רומנטי איתך. אם תהיי ידידה שלו את עלולה להרוס כל סיכוי לקשר רומנטי ביניכם בעתיד. את ממש לא צריכה ולא רוצה להיות הידידה שמייעצת לו לגבי בחורות אחרות. קשה מאוד להתקדם ממצב של ידידות (מישהי שהוא מבלה איתה ולא נמשך אליה) למצב של קשר זוגי.

את ממש לא רוצה להיות יזיזה שלו

עוד טעות נוראית שבחורות עושות כשהן רוצות גבר זה להפוך ליזיזות שלו. אלא אם אין לך רגשות כלפיו או שאת נהנית לפגוע בעצמך, אל תשכבי עם גבר שאת מעוניינת בו והוא לא מעוניין בך. אם הוא אמר לך שהוא לא מחפש קשר רציני, לא מצליח לפתח רגש כלפייך או לא רואה אותך כבת זוג שלו – אם תשכבי איתו זה לא ישתנה. זה מאוד נדיר להתקדם ממצב של יזיזות למצב של קשר זוגי. יזיזות היא לא הדרך להשיג גבר.

קנאה מרחיקה גברים

אתם עדיין לא יחד כך שאין לך שום זכות להתקפי קנאה. את מתפוצצת מקנאה כשהוא מדבר עם מישהי אחרת? הוא לא צריך לדעת את זה. אם את נשארת אדישה והוא ממשיך להתאמץ לגרום לך לקנא – עשית משהו טוב! קנאה קלה מחמיאה לגבר אבל מתקפת קנאה עלולה להרחיק ממך אותו וגברים אחרים בעתיד.

את הכי מדהימה כמו שאת

גברים אוהבים פשטות וכנות. אל תנסי להיות מישהי אחרת, אל תשתמשי בעשרות פילטרים בכל תמונה. אם תעמידי פנים או תשקרי בסופו של דבר הוא יגלה. אי אפשר לבנות מערכת יחסים על שקרים. גברים שמים לב אלייך הרבה יותר ממה שאת חושבת. 

אל תשכחי להיות רכה, נשית ובו זמנית גם אסרטיבית

גברים זקוקים לרכות מלטפת. הם מחפשים את אותה פינה חמה שמזכירה להם את החום של אימא ואת תחושת הביטחון של הבית. תהיי את פינה חמה ומלטפת בשבילו והוא יישאר איתך לתמיד. תראי לו שאת אדם אכפתי וחם, תהיי נדיבה ונחמדה. הקפידי להיות אדם שמפרגן לאחרים, רואה דברים בצורה חיובית, לא מתלונן כל הזמן. את לא יכולה לקלל לידו. תראי לו שאכפת לך מהחברים שלך, מהמשפחה וגם מהסביבה. ספרי לו על התנדבות שהשתתפת בה או עזרה לחברים. לצד הרכות והנשיות את צריכה להיות גם אישה שיודעת מה היא רוצה ויודעת להילחם על מה ששייך לה.

איך לגרום לגבר לשים לב אליי? מבט רך, חיוך עדין, מגע אגבי רופף ומלטף. את תשאירי אותו המום, הוא לא יידע האם המגע שלך היה מכוון או לא.

שיחות עומק רציניות

אם חשוב לך למשוך תשומת לב של גבר את חייבת להיות מעניינת. גברים מחפשים בחורה שאפשר לדבר איתה על יותר מתכניות טלוויזיה או רכילות. שתפי אותו בחלומות שלך, שאיפות, חוויות, תני לו להבין שיש בה עומק וחוכמה, את הבחורה שהוא רוצה כחברה לחיים.

תיכנסי למעגל החברים שלו

אם את מחפשת את הדרך לגרום לגבר לשים לב אלייך, את צריכה להיות בסביבה שלו . לכן את מתבקשת להתיידד עם חברים שלו או ידידות שלו. עוד דרך תהיה להתחבר עם חברה של חבר שלו. אם קל לך יותר להתחבר עם בנות תתחברי עם חברה או ידידה קרובה של אחד החברים שלו. ברגע שתצליחי להיכנס למעגל החברים שלו תכירי אותו טוב יותר והוא ישים לב אלייך. שימי לב שאת לא מתקרבת יותר מדי אל אחד החברים שלו. יש קוד גברי שקובע בצורה חד משמעית שאסור להתחיל עם מישהי שחבר שלך מעוניין בה.

תהיי צנועה

צניעות זה ממש לא רק לבוש, צניעות היא דרך חיים. רוצה לדעת איך למשוך גבר? הדרך לעשות זאת לא כוללת הרבה רעש ותשומת לב. את צריכה למשוך את תשומת ליבו עם השקט הפנימי שלך, רוגע, צניעות, אופטימיות, תהיי בן אדם שנעים להיות במחיצתו. מה זה אומר? פחות צעקות, פחות רעש, פחות התרברבות, פחות רדיפה אחרי תשומת לב, פחות התעסקות אובססיבית בעצמך. ריקי גל מסבירה את זה מצוין : " היי שקטה כאילו אין בך דופי".

גברים אוהבים נשים שמבשלות

איך לגרום לגבר לשים לב אליי? פשוט תבשלי בשבילו. הדרך אל ליבו של גבר עוברת בקיבה. אם את מנסה למשוך תשומת לב של גבר במקום העבודה או בלימודים – הכיני קופסת עוגיות טובות ותציעי לו לטעום. שמעת במקרה שיש מנה מסוימת שהוא מאוד אוהב? זה הזמן ללמוד לבשל אותה. גברים חושבים בצורה מעשית, תני לו להבין שכדאי לו להיות איתך. אם הוא יהיה איתך הוא יקבל אוכל טעים = כדאי לו להתחיל איתך. 

תגרמי לו להרגיש חכם ומצחיק

הוא צריך לחשוב שהוא מצחיק אותך ומרשים אותך בחוכמה שלו גם אם הוא לא. תצחקי כשהוא מספר משהו מצחיק גם כשזה לא כל כך מצחיק. גברים אוהבים להרגיש שמקשיבים להם, כשאת מקשיבה לו הוא מרגיש שהוא חשוב וזה מעורר בו את הדחף של הגבר הקדמוני שגורם לו לרצות לכבוש אותך. גבר אוהב לדבר על עצמו, אם תקשיבי לו ובאמת תתענייני במה שהוא אומר הוא יהיה שלך. כן, את צריכה להקשיב ולהתעניין גם כשהוא מדבר בלי סוף על ליגת האלופות או על מנועים של רכבים. רוצה לשמור על הגבר שלך? תני לו להרגיש מדיי פעם כמו מלך העולם. 

איך לפלרטט עם גבר?

את אוהבת שמפלרטטים איתך? גם גברים אוהבים! החוק הכי חשוב בהיכרויות הוא : "אל תעשה לרעך את מה ששנוא עלייך". מביך אותך שמתחילים איתך ליד ההורים שלך? אל תעשי את זה למישהו אחר. תתייחסי אליו בכבוד ותגדילי את הסיכויים לתשובה חיובית. פלרטוט הוא בסך הכול שיחה עם כוונות. זה נכון שאת משוחחת בכל יום עם גברים במכולת ובדרכים בלי להתחיל איתם. ההבדל בין שיחה רגילה עם גבר לבין פלירטוט הוא בפרטים הקטנים.

פלירטוט כולל גם מבט ישיר לעיניים, חיוך, צחקוק מכל דבר מצחיק שהוא אומר, שפת גוף מזמינה, גישה חיובית. אל תשכחי להיות שנונה, אינטליגנטית ומצחיקה. כדאי לך לתכנן מראש מה להגיד, להכין כמה משפטים טובים וגם נושאי שיחה. מותר לך להראות לו שאת קצת מתרגשת. אפילו רצוי שהוא יידע שאת מעט מתרגשת מהקרבה אליו, הוא יבין ככה שאת מתחילה איתו. מגע פיזי קל (ממש לא מיני) יעביר לו את המסר שאת מתחילה איתו (הניחי את היד על הזרוע שלו).

איך להתחיל עם גבר לקשר רציני?

מוח של גברים פועל אחרת מזה של נשים. יש גברים שמחפשים הזדמנויות לסקס בכל מקום. קיימים גברים שנוטים לחשוב שאם בחורה מתחילה איתם זה אומר שיהיה להם קל להכניס אותה למיטה. הם זורמים עם השיחה מתוך מחשבה שהבחורה רוצה אותם ומוכנה לשכב איתם בשביל זה. יכול להיות שברגע שבחורה מתחילה עם גברים מהסוג הזה הם מלבישים עליה תכונות גבריות ובאופן אוטומטי חושבים שגם היא כמו גבר מצוי רוצה רק סקס.

אם התחלת עם גבר למטרת היכרות לקשר רציני את ממש לא חייבת למהר לעשות משהו שאת לא רוצה או לא מרגישה בנוח לעשות. זורם לך מגע? תיהנו. לא מתחשק לך? תאמרי בצורה ברורה שהוא מתקדם מהר מדיי, אם הוא באמת רוצה להכיר אותך הוא יחכה לדייטים הבאים.  

אופטימיות מנצחת - את הכי יפה כשאת חיובית!

איך לגרום לגברים לשים לב אליי בכל מקום? תהיי אדם חיובי ואופטימי ואנשים ימשכו אלייך כמו מגנט. גברים וגם נשים אוהבים להיות בקרבת אנשים שיוצרים אווירה נעימה. נסי לשמור תמיד על אופטימיות ותזמני כך אנרגיה חיובית. תהיי מי שאת והוא יאהב אותך שונה ומיוחדת. הוא יאהב את זה שאת לא בדיוק כמו כולן, את לא פוחדת להיות נאמנה לעצמך וללכת אחרי הלב שלך. גברים נמשכים לבחורות מיוחדות, אופטימיות, צנועות, עדינות ונשיות.

Scroll to Top