איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק / איך להתחיל עם גבר בפייסבוק

הכרויות אונליין הן המציאות שלנו וכנראה שגם העתיד. אם בעבר היינו מכירים בעיקר במסיבות, מועדונים, מפגשים חברתיים, בלימודים או בעבודה – היום, רוב הזוגות מכירים בפייסבוק או באינסטגרם, טיק טוק, אתרי הכרויות, אפליקציות היכרויות וכן הלאה.

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק

כל גבר צריך לדעת היום איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק, מה מותר לעשות ומה אסור לעשות. גם לבחורות נמליץ ללמוד איך להתחיל עם גברים בפייסבוק. מותר לבחורות להתחיל עם גברים היום, אין סיבה שלא תיקחי יוזמה ותפני לגברים שמעניינים אותך.

פייסבוק נחשב לפלטפורמה קלילה, רגועה ונוחה להיכרויות, הרבה יותר קל להתחיל עם בחורה בפייסבוק מאשר באינסטגרם, בטינדר, בטיק טוק. אם חשבתם שגברים כבר לא מתחילים עם בחורות בפייסבוק או שאין הכרויות בפייסבוק – הגיע הזמן שתדעו שזה ממש לא נכון!

איך להתחיל עם בחורות בפייסבוק בקבוצות היכרויות?

יש בפייסבוק עשרות ואפילו מאות קבוצות שמיועדות להיכרויות או לשיחות על נושאים של בינו לבינה. אם מישהי או מישהו פרסמו את עצמם בקבוצת היכרויות ואתם אכן מעוניינים להכיר – אל תסתפקו בסימון של לייק, תשלחו הודעה עם דגש על ההודעה הנכונה. אל תשלחו בקשת חברות מבלי לשלוח תחילה הודעה.

ייתכן ואותו אדם שפרסם את עצמו כפנוי להיכרויות מקבל כעת עשרות הודעות וייתכן ולא. אתם לא יכולים לדעת כמה הודעות הוא מקבל וכמה מהן אכן רלוונטיות. על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם חשוב שתדעו איך לנסח נכון הודעות היכרויות שאי אפשר להתעלם מהן.

מה לכתוב בהודעה ראשונה בפייסבוק?

להכיר בפייסבוק

אתם שולחים הודעה בעקבות פוסט היכרות? זה ממש קל, אתם בסך הכול צריכים לנסח הודעה שמתייחסת לפרט כלשהו שצויין בפוסט ההיכרות. הוא כתב שהוא מאוד אוהב כלבים? תשלבו בהודעה שלכם סיפור על הכלב שלכם. היא כתבה שהיא אוהבת ספרים? תכתבו מה הספר האהוב עליכם. היא אוהבת מסעדות? תכתבו מה אתם אוהבים לאכול. אל תסתפקו רק בהודעה "היי" ובטח שלא תשלחו מיד בקשת חברות.

רעיון להודעה ראשונה בפייסבוק:

"הפתעת אותי, לא הייתי מנחש שגם את אוהבת ______ (תחביב מסוים, מקום, בילוי, מוזיקה)."

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק - מה אסור לעשות?

  1. לשלוח לה בקשת חברות
  2. לעשות לייק לכל התמונות שהיא אי פעם העלתה
  3. להגיב לפוסטים אישיים שלה בפרופיל
  4. להביך אותה

אם את/ה רוצים להתחיל עם מישהו שמוצא חן בעיניכם חשוב לייצור הזדמנות. זה בסדר לבחון את הפרופיל במטרה לגלות האם הוא/היא פנויים כרגע. יכול להיות שגם בזבזתם עכשיו כמה שעות בחקירה יסודית של הפרופיל כולל תמונות ופוסטים שפורסמו לפני 10 שנים ויותר. זה בסדר גמור שעשיתם את זה, שימו לב שאתם לא משאירים אחריכם עקבות. אל תסמנו לייק לתמונה ישנה בפרופיל שמצאתם אחרי שעה וחצי של עיון בפרופיל. היא/הוא לא רוצים לדעת שישבתם כמה שעות וחקרתם את הפרופיל לעומק, זה עלול להתפרש כחטטנות ולהציג אתכם באור שלילי.

איך נראה הפרופיל שלי?

פרופיל פייסבוק צריך להציג אתכם בצורה אטרקטיבית. זה בסדר גמור שיהיו הבדלים בין האישיות הווירטואלית שלכם לבין האישיות שלכם במציאות, הרבה אנשים מצליחים להיות אמיצים ופתוחים יותר אונליין. אתם לא יכולים לשקר ולא לרמות בלי שזה יגרום לצרות בעתיד. אל תפרסמו תמונת פרופיל שקרית ואל תפרסמו פרטים לא נכונים. אם לא נוח לכם לפרסם היכן אתם עובדים או היכן אתם גרים פשוט אל תפרסמו. אלא לפרסם בכלל עדיף על פרסום שקרי.

איך לבנות פרופיל פייסבוק?

מותר להשתמש בפילטרים בתמונות פייסבוק. כל עוד לא מגזימים והתמונה אכן נראית כמוכם – אין בעיה בשימוש בפילטרים וכולם באמת עושים את זה. אין לכם תמונת פרופיל מחמיאה ותמונת נושא מעניינת? השקיעו בבניית פרופיל איכותי לפני שתחפשו הזדמנויות להיכרויות. אל תנסו להתחיל עם בחורה בפייסבוק דרך פרופיל פיקטיבי, זה לא יעבוד לכם.

הפרופיל שלכם צריך להציג אתכם כאנשים מעניינים וכיפיים שכדאי להכיר. שלבו בפרופיל תמונות מעניינות מטיולים, בילויים וגם סתם מחיי היום יום. הבסיס הוא תמונת פרופיל טובה. תשלבו בפרופיל את מי שאתם כולל תחומי עניין. עם פרופיל שמספר מי אתם באמת קל יותר למצוא בני זוג וחברים שמתאימים לכם.

מתי להציע לה לעבור לווטסאפ?

המטרה העיקרית שלך היא היכרות, אתה לא מחפש מישהי להתכתב איתה אלא דייט. טעות נפוצה תהיה להתכתב יותר מידי, לפתח ציפיות ורגש ואז להתאכזב. אל תאפשר לעצמך להיקשר למישהי שלא פגשת ואתה לא יודע איך היא נראית והאם יש ביניכם כימיה. אחרי יומיים של התכתבות בפייסבוק זה לגיטימי לעבור לטלפון או לווטסאפ. אם היא טוענת שזה מהר מידי מבחינתה – יכול להיות שהיא לא מחפשת כרגע קשר רציני או שהיא לא בטוחה שהיא רוצה להכיר אותך. אתה צריך להחליט האם אתה מוכן לחכות לה ולהמשיך להתכתב איתה בידיעה שלא בטוח שאי פעם הקשר יתקדם לדייט.

פניתי למישהי/מישהו בפייסבוק ולא ענו לי?

שלחתם הודעה ולא קיבלתם תשובה? אל תמשיכו לשלוח עוד הודעות. אפשר היום לדעת האם ההודעה נקראה או לא, ההודעה נקראה ולא קיבלתם תשובה? המשיכו הלאה, כנראה שאותו אתם לא מעוניין או לא פנוי כרגע.

איך לנהל שיחה מעניינת בפייסבוק?

שאלות שהתשובה עליהן היא "כן או לא" ושאר תגובות כמו "טוב", "בסדר", "מגניב" הורגות שיחות פייסבוק ותקשורת חברתית באופן כללי. שיחה היא כמו מדורה, צריך להוסיף עצים ולטפח אותה, אם לא נתחזק נכון את האש היא תכבה (זה נכון לגבי כל מערכות היחסים). אם אתם מעוניינים בהמשך ההיכרות התגובה שלכם לא יכולה לכלול רק מילה אחת בודדת. תניעו את השיחה עם שאלות, תהיו שנונים ותשמרו על אווירה חיובית.

"איפה היית רוצה לטייל?"

"מה היית רוצה ללמוד?"

"מה רצית להיות כשהיית קטן?"

"מה מרגיע אותך?"

"מה הכי מפחיד אותך?"

אלו שאלות היכרויות, אתם נמצאים בשיחת היכרות וזה לגיטימי להשתמש בהן. תהיו עצמכם, שלבו בשיחה הומור ואל תשכחו לשמור על אווירה חיובית. הפרטנר שלכם לשיחה נעלם פתאום בלי להודיע? אל תמהרו להצהיר שהוא לא רציני ואתם לא מעוניינים להמשיך בקשר, יכול להיות שמדובר בתקלה טכנית, יכול להיות שבדיוק הגיעו אליו חברים, תהיו סבלנים, נחמדים, אופטימיים ומציאותיים. 

מה לכתוב לה / לו כהודעה ראשונה בפייסבוק?

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק?
  1. מחמאה כנה ("איזה כיף לראות מישהי שמחייכת בתמונות, יש לך חיוך כובש").
  2. "איזה כיף, לא ידעתי שגם את אוהבת _______"
  3. שאלה פתוחה
  4. בדיחה
  5. אל תעשו "העתק-הדבק" להודעות, תשקיעו כמה דקות בפרופיל ותכתבו הודעה אישית

לא בטוחים איך להתחיל? חפשו בדיחה באתר בדיחות (לא בדיחה גסה), זאת יכולה להיות בדיחה ילדותית טיפשית ותשלחו יחד עם מחמאה כנה ושאלה פתוחה לטובת המשך השיחה. כולנו אוהבים מחמאות, אל תשכחו להחמיא בצורה כנה. תעשו בדיקה לאיתור שגיאות כתיב ותחביר לפני שאתם שולחים את ההודעה.

בשום אופן לא כדאי לנסות להעליב אותה/אותו בשביל לסחוט תגובה. יש גברים שחושבים שהדרך הנכונה להתחיל עם בחורה בפייסבוק היא להעליב אותה. אם חשבתם עד היום שאם תעליבו בחורה היא תרצה אתכם – זה לא נכון, יש יותר סיכוי שהיא תחסום אתכם.

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק בתוך קבוצה?

אתם חברים באותה קבוצת פייסבוק? זה כבר אומר שיש לכם תחום עניין משותף. קיימות היום קבוצות פייסבוק רבות וזה בסדר גמור להצטרף לקבוצה בשביל להכיר. היכרויות בקבוצות פייסבוק הן בסיס לזוגיות טובה. אם אתם מחפשים להכיר כדאי לכם להצטרף לכמה קבוצות פייסבוק וגם להיות פעילים בהן. יש מישהי / מישהו שאתם מעוניינים להכיר בקבוצה? קחו כמה דקות לעיין בפרופיל ותגלו האם אתם באמת מעוניינים והאם הוא / היא פנויים.

בתוך קבוצת פייסבוק מותר לחברים להגיב לפוסטים ולתגובות אחד של השני. המטרה של הפעילות בקבוצות היא שיח פעיל בין חברי הקבוצה. אם מישהי מוצאת חן בעינייך מותר לך ואתה אפילו צריך להגיב בלייק לתגובות שלה. תגיבו לפרסומים של האדם שמעניין אתכם, אחרי כמה תגובות וכמה סימונים של לייק אותו אדם מבין שאתם מעוניינים להכיר ובוחן גם כן את הפרופיל שלכם. אם יש תגובה חוזרת ממנו/ממנה לתגובה שלכם בקבוצה – מותר לכם לשלוח הודעה בפרטי. הרבה יותר קל להכיר בתוך קבוצות פייסבוק, אם אתם לא מצליחים להתחיל עם בחורות  באופן ישיר או באתרי היכרויות – קבוצות פייסבוק יהיו פתרון טוב. שימו לב שאפשר וכדאי להכיר גם בקבוצות שלא מיועדות להיכרויות. קבוצות פייסבוק מצוינות גם בשביל בחורות שמחפשות להתחיל עם גבר.

Scroll to Top