טיפים לדייט ראשון מוצלח

מדריך שימושי לדייט ראשון : מה ללבוש? מה להגיד? איך מפלרטטים? מה אומרים? מתי מתנשקים בדייט ראשון? המסע שלכם לחתונה והקמת בית בישראל מתחיל עם דייט ראשון. טיפים לדייט ראשון נועדו לסייע לכם לא לפספס הזדמנויות לאהבה. שימו לב, דייט ראשון לא חייב להיות הצלחה מסחררת בשביל שיהיה דייט שני. זה לא נורא אם יהיו שתיקות מביכות, אתם לא צריכים לנהל בשבילה מופע בידור, את ממש לא חייבת לאפשר מגע פיזי כל עוד אתם לא מרגישים שאתם רוצים. 

כללי בסיס של דייט ראשון מוצלח

דייט ראשון?
  1. לבוש נוח, מושקע, מחמיא ולא מתאמץ
  2. סמנו לו/לה שהם מוצאים חן בעיניכם
  3. אם שניכם מרגישים בנוח אפשר להתנשק בסוף הדייט ואפשר גם לא
  4. לא מדברים על אקסים
  5. לא משתכרים
  6. לא מאחרים
  7. אל תשתלטו על השיחה
  8. אל תשעממו
  9. אל תתעקשו על מגע כשהצד השני מסמן שהוא לא מעוניין

מה ללבוש לדייט ראשון?

בחירה טובה תהיה לבוש נוח ומחמיא, תבחרו בגד שאתם אוהבים ונראים בו טוב. אם יש לך שמלה אהובה שאת מקבלת עליה הרבה מחמאות – מצאת לך לבוש מושלם לדייט. זה לא צריך להיראות כאילו השקעת שעות במראה שלך (גם אם זה נכון). מראה מוזנח מביע זלזול והורס דייטים. אל תשכחו להתקלח לפני דייט. דייט ראשון הוא לא הזמן ללבוש חשוף מדי. שימי לב לעומק המחשוף ואל תבחרי מכנסונים או חצאית מיני קצרה מאוד, תני לא צ'אנס להתמקד בך ולא רק להזיל ריר. שימו לב, גם לבוש צנוע בצורה מוגזמת אינו מומלץ לדייט ראשון, לבוש צנוע בצורה מוגזמת עלול להעביר מסרים של ריחוק.

לאן כדאי לצאת בדייט ראשון?

בחירה חכמה תהיה מקום ששניכם מסכימים עליו ומרגישים בו בנוח. אתם צריכים להיות מסוגלים לנהל שיחה ולהכיר. תבחרו מקום ניטרלי בו לא מכירים אתכם. הדיון על מקום המפגש מספק לכם מידע חשוב, שימי לב האם הוא מתעקש לבחור מקום קרוב אליו? האם הוא מוכן להיות ג'נטלמן ולוותר לך? האם היא מתעקשת שתגיע לאסוף אותה? האם היא לא מוכנה בשום אופן שתגיע לאסוף אותה? האם הוא לא מוכן להזיז את הרכב ומעדיף שתגיעו בתחבורה ציבורית?

בתקופות בהן אנחנו מחפשים זוגיות צפוי שנצא לדייט או שניים בכל שבוע. אם נבחר תמיד בבית קפה ואף באותו בית קפה נמצא את עצמנו משתעממים וחוזרים על עצמנו. תהיו אמיצים, מקוריים ולא שגרתיים! הפתיעו את עצמכם ואת בני הזוג שלכם עם דייט מקורי! דווקא דייט לא שגרתי שמעודד עוררות גופנית ישחרר אצלכם בגוף אדרנלין שמהווה סם להתאהבות מזורזת. 

על מה מדברים בדייט ראשון?

שיחה קלילה, נעימה, לא עמוקה מדי, לא שטחית מדי ובטח שלא כזאת שחושפת את התכונות השליליות שלכם. אין חובה לדבר על פוליטיקה או על נושאים שעלולים להוביל למחלוקת, אך כן חשוב לזכור שאתם מחפשים זוגיות ובהתאם להתייחס לקווים אדומים. אם אתם מעוניינים אך ורק בבני זוג שומרי כשרות ומסורת חשוב לציין זאת, נמליץ לציין זאת לפני הדייט. אותו הדבר לגבי בעלי חיים, צמחונות, אזור מגורים מועדף, רוצים ילדים או לא רוצים ילדים וכן הלאה. שימו לב שאתם נמנעים מסיפורים קשים וכואבים מדיי ובטח שלא מספרים סיפורים על אקסים. אם תדברו על אקסים הדייט שלכם יחשוב שלא התגברתם עדיין על הקשר הקודם. 

בשביל רגעים של שתיקה מביכה זה בסדר גמור להכין נושאי שיחה מראש, לערוך בראש סיפור מצחיק שתוכלו לספר ואפילו לקרוא קצת חדשות ואם צריך אז לדבר על המצב. ספרו על עצמכם בצורה מעניינת : מה אתם לומדים ומדוע בחרתם בתחום הזה? מה חלמתם להיות כשתהיו גדולים? איפה הייתם רוצים לטייל? מה מפחיד אתכם?

מבנה של שיחה בדייט ראשון צריך להיות כמו משחק מסירות בכדור. אתם לא יכולים להשתלט על השיחה! שימו לב שאתם גם שואלים, גם מקשיבים, גם מדברים וגם שותקים קצת. גם אם אתם אנשים שאוהבים להוביל תנו גם לדייט שלכם להוביל מדי פעם את השיחה.

איך מפלרטטים נכון בדייט ראשון?

איך מפלרטטים?

הבסיס לפלירטוט מוצלח הוא מחמאה, מבט ישיר, חיוך ומגע עדין. אחרי כמה פעמים תצליחו כבר לפלרטט בצורה טבעית. שימו לב שכל הפעולות צריכות להיות קצרות מאוד ורציפות. אתה אומר לה שהשיער שלה מריח נפלא, מביט בעיניה וגם מחייך תוך כדי ואז שולח יד לנגיעה קלה בשיער שלה (נגיעה של שנייה אחת עד שתי שניות).

אל תנסו ליצור מגע רציף או כל מגע אינטימי כל עוד אתם לא בטוחים שהדייט שלכם מעוניין בכך. פלירטוט יכול לכלול מגע קליל וקצר מאוד באזורים לא מיניים כמו שיער, כתף, כף יד. אם תסמנו נכון לדייט שלכם שהוא/היא מוצאים חן בעיניכם מבלי לפלוש למרחב הפרטי שלהם עם מגע אינטימי – הסיכויים שלכם לדייט שני גדלים. אל תגזימו במבטים, אל תגזימו במחמאות ואל תפלרטטו ללא הפסקה.

איך מסיימים דייט במידה ואנכם מעוניינים?

הגעתם לדייט ומיד הבנתם שלא תהיה המשכיות, אחרי שיחה קצרה גיליתם שאין התאמה – כבדו את האדם שלפניכם, העבירו עמו עבר נחמד של שעה עד שעה וחצי. בסוף הדייט אתם מחליטים האם לומר שאתם לא מעוניינים בדייט שלי או לחילופין לאחל לילה טוב ולהשאיר את סיכום הדייט לשיחה טלפונית או הודעת טקסט. אל תבטיחו דייט שני אם אין לכם כוונה להיפגש שוב עם אותו האדם. זה לא הוגן ולא מוסרי להעביר מסרים שקריים.

תמיד תקפידו לסיים את הדברים בצורה ברורה ומכבדת. קחו כמה דקות ותשלחו הודעה מנומסת : "היי, היה נעים להכיר אבל אני נראה לי שאנחנו מחפשים משהו אחר, בהצלחה בהמשך". כל גרסה שלכם להודעת פרידה קצרה וברורה שלא כוללת העברת ביקורת תהיה טובה.

איך לכוון לנשיקה בסוף דייט?

נשיקה בסוף דייט

היה דייט מוצלח או לפחות טוב ונשיקה תשאיר טעם של עוד? נשיקה תגרום לשניכם לסיים את הערב עם חיוך. נשיקה על השפתיים מתאימה לסיום של דייט ראשון רק כאשר אתם מעוניינים בדייט שני או לפחות לא פוסלים את המשכיות הקשר. אם אתם כבר יודעים שלא יהיה בשום אופן דייט שני זה לא יהיה הוגן להתנשק ולייצור אצל הדייט שלכם ציפייה מיותרת. אין חוקים שמחייבים אתכם להתנשק בסוף דייט, תתנשקו רק אם שניכם רוצים.

לא בטוח האם היא רוצה להתנשק? נסה להתקרב אליה והיא כבר תדע לכוון את השפתיים שלך את הלחי במידה ואינה מעוניינת. בשום אופן אסור לך לכפות נשיקה כאשר הצד השני מסמן שהוא לא מעוניין. לא הייתה נשיקה בסוף הדייט? זה לא אומר שלא היה דייט שני.

סקס בדייט ראשון

סקס טוב תורם לחיזוק הקשר, סקס גרוע פוגע בו. אנחנו לא שמרנים ובכל זאת, יש לסקס בדייט ראשון פוטנציאל להחריב את הקשר. גברים אכן נוטים לאבד עניין אחרי שהם משיגים סקס כבר בדייט ראשון. אבל זה ממש לא כלל ברזל, גבר שרצה ממך רק סקס ומראש לא כיוון לקשר רציני לא ייכנס איתך לקשר רציני גם אם תשכבו רק בדייט חמישי. הסקס תורם לקירבה בן בני זוג רק כאשר קיים כבר בסיס של אינטימיות. אל תמהרו לשכב בדייט ראשון ובטח שלא לשכב בגלל לחץ חברתי. דייט ראשון מוצלח צריך להסתיים בחיבוק, נשיקה ואיחולי לילה טוב. למחרת בבוקר תשלחו הודעה : "בוקר טוב, היה לי כיף איתך ואשמח להיפגש שוב".

דייטים הם הזדמנות להכיר אנשים חדשים, לגלות עולמות, להעשיר את עצמכם, ללמוד בכל פעם משהו חדש על עצמכם ובעיקר ליהנות. אל תיפגעו בגלות, קחו בקלות דחיות ותבינו שברוב המקרים הסיבה לדחייה לא קשורה אליכם. תלמדו חוקי דייטים, תשתפרו, תצחקו ובעיקר תיהנו. בעוד כמה שנים שתהיו כבר נשואים עם ילדים אתם תתגעגעו לימים האלו.

Scroll to Top